Menu

BEMATRIX 25Y CLASH OF THE CONTRAST-CAMPAGNE

creatief concept

Proud Mary illustreert met de “Clash of the contrast-campagne” de oneindige mogelijkheden van beMatrix. 

be anything. beMatrix.

beMatrix is al 25 jaar marktleider én de enige echte erfgenaam van het originele kadersysteem met grote gaten. Dit was meteen het begin van een voortdurend avontuur in het heruitvinden van standbouwsystemen, trouw aan de filosofie “always the first to stand out”. Intussen werden ook panelen, textiel, klittenband, meubels, verlichting, plafonds, vloeren en nog veel meer aan het assortiment toegevoegd. Het beMatrix-concept gooit niet alleen nationaal hoge ogen, het wordt ook wereldwijd gebruikt door internationaal befaamde klanten. beMatrix zet dan ook in op internationale groei en om die ambitie te ondersteunen, klopte het bedrijf bij Proud Mary aan voor een communicatiecampagne. 
 

In een eerste fase werd samen met de medewerkers van het bedrijf een positioneringsoefening georganiseerd. Uit die oefening kwamen de volgende woorden naar voren: eindeloze mogelijkheden, ruimdenkend, comfort voor de standenbouwer, samen, respect en duurzaam. Inspelend op de naam van het bedrijf én het polyvalente karakter van de frames, werd gekozen voor de slogan “be anything. beMatrix”. Ook de bijhorende campagne “Clash of the contrast” visualiseert de eindeloze mogelijkheden die het beMatrix profiel biedt. Het biedt standenbouwers en merken alle mogelijkheden om creatief te zijn, zonder in te boeten op comfort.Met deze invalshoek laat beMatrix in hun nieuwe campagne de vele mogelijkheden zien. De tegenstellingen ook, en de extremen. Zowel in beeld, als in animatie, én in woord: 

  • be different, be the same 
  • be seen, be invisible 
  • be small, be huge 
  • be linear, be curved 
  • be today, be tomorrow 
  • be the original, be the innovator 

Proud Mary ontwikkelde de strategie en de bijhorende creatieve campagne. Het 25Y event op 14 juni te Roeselare wordt de officiële lancering van de campagne, die daarna overal wordt uitgerold: van de eigen showrooms in Roeselare & Norcross (USA), tot in de showrooms van bePartners en in alle bedrijfscommunicatie.

Steeds meer ondernemers openen een tijdelijke winkel om een nieuw concept of een nieuwe reeks producten te testen. En terecht! Onlangs is BeMatrix dan ook gestart met een tijdelijke roadshow. Binnen hetzelfde creatieve concept als deze 25Y campagne, visualiseerde Proud Mary de splitvisual "be a fan. be fantastic."

CONTACT

bel ons 0497 55 15 09 of 051 80 77 90

mail ons tina@proudmary.be

Of kom langs

Je kan Proud Mary vinden in de Sint Petrus en Paulusstraat 61. Sla je afrit 7 Haven af, dan neem je de Mandellaan, rij je de spoorweg over richting Rumbeke en kom je erop uit. Heb je afrit 6 genomen, Roeselare-Rumbeke dan rij je via de N36, de Oekensestraat in, langs de markt van Rumbeke de Sint Petrus en Paulusstraat in. Wij zitten op de hoek.

Sint Petrus en Paulusstraat 61
8800 Roeselare

Facturatiegegevens

bvba Admiraal - Proud Mary - Sint Petrus en Paulusstraat 61 - 8800 Roeselare
BE 0838.936.766 - IBAN BE 89 00 16 5020 1685 - BIC GEBA BE BB

Sluiten