Menu

Hoe creëert u nu content? Er zijn meerdere mogelijkheden. We zetten ze alvast even op een rij. Zo kunt u snel zelf aan de slag.

ZELF MAKEN
Zelf content creëren moet u goed doen. Waardevolle content zal u helpen, waardeloze content uiteraard niet. Dat spreekt voor zich. Vertrek bij de creatie vanuit de kernboodschap. Hou rekening met uw positionering op de markt. Maar boor ook thema’s aan en waarom niet, speel in op issues. Daarvoor is de issuekalender een handige tool. Hou rekening met uw doelgroep en hun wensen. Vertel hen waar ze onbewust of bewust naar op zoek zijn. Om de content te bepalen, organiseert u best een brainstorm met een divers team. Zo krijgt u veel inspiratie en bruikbare informatie om het contentplan op te stellen en aan de slag te gaan. Gebruik de GPS methode of vul een holistisch schema in. 

Opgepast: u hoeft niet altijd volledig nieuwe artikels of posts te maken. Indien u dezelfde boodschap moet vertellen, maar aan een andere doelgroep, neem dan gewoon een andere titel en intro, maar behoud de rest. Denk ook aan storytelling. Verpak de boodschap want dat blijft langer hangen, wordt beter herinnerd en triggert meer.

INHOUD VERDIENEN
Wat is inhoud verdienen? Iemand anders geeft u ruimte of tijd op zijn/haar eigen kanaal. Denk maar aan een artikel of videoreview dat een blogger of vlogger aan uw product of dienst wijdt. 

DELEN
U mag gerust interessante inhoud  van iemand anders delen. Dat mag zelfs 20 tot 30% van de posts zijn. Uiteraard speelt de kwaliteit van die content dan weer en grote rol. Maar u hoeft dus zeker niet alles zelf te creëren. Slim delen is ook top.

OUDE CONTENT OPTIMALISEREN
U hoeft niet altijd alles nieuw te maken. Soms is een artikel updaten of het optimaliseren oude content voldoende. Het is niet omdat ze 'oud' is, dat ze niet meer interessant is op vandaag. Mits enkele kleine optimalisaties, is uw oude content weer volledig up to date en klaar om uw doelgroep aan te trekken.

VERDIENEN
Verdien inhoud. Hebt u tevreden klanten? Dan laat u hen een testimonial schrijven over uw product/dienst. 

DOELTYPES

Als u content creëert, sta dan zeker ook voldoende stil bij welk doeltype content u aan het ontwikkelen bent. Want zonder dat doeltype, bent u minder efficiënt bezig. Wij onderscheiden alvast 6 doeltypes. Ontdek ze hier.

CONTACT

bel ons 0497 55 15 09 of 051 80 77 90

mail ons tina@proudmary.be

Of kom langs

Je kan Proud Mary vinden in de Sint Petrus en Paulusstraat 61. Sla je afrit 7 Haven af, dan neem je de Mandellaan, rij je de spoorweg over richting Rumbeke en kom je erop uit. Heb je afrit 6 genomen, Roeselare-Rumbeke dan rij je via de N36, de Oekensestraat in, langs de markt van Rumbeke de Sint Petrus en Paulusstraat in. Wij zitten op de hoek.

Sint Petrus en Paulusstraat 61
8800 Roeselare

Facturatiegegevens

bvba Admiraal - Proud Mary - Sint Petrus en Paulusstraat 61 - 8800 Roeselare
BE 0838.936.766 - IBAN BE 89 00 16 5020 1685 - BIC GEBA BE BB

Sluiten