Menu

Je personeel is een van de meest waardevolle elementen van je bedrijf. Het vormt de ziel van je onderneming.

EEN STERKE REKRUTERINGSCAMPAGNE BEVESTIGT OOK JE BESTAANDE MEDEWERKERS IN HUN KEUZE
Je personeel is een van de meest waardevolle elementen van je bedrijf. Het vormt de ziel van je onderneming. Daarom is het zo belangrijk om je eigen medewerkers te informeren en te motiveren of om de juiste nieuwe krachten te rekruteren. Specifieke HR-communicatie gekaderd in een goede HR-campagne helpt om geschikt personeel te vinden voor moeilijke profielen, maar ook om je huidige werknemers aan je bedrijf te binden. Het versterkt dan ook je bestaande medewerkers in hun keuze voor jouw bedrijf. Hieronder tonen we graag het belang aan van een gefundeerde HR-campagne voor zowel je intern personeelsbeleid als je rekruteringsbeleid.

EEN GEMOTIVEERDE WERKNEMER IS ER TWEE WAARD
Werknemers die zich goed voelen, steken met plezier een tandje bij. Ze nemen sneller initiatief en denken mee na over de organisatie. Ze zijn trots, productief, energiek en enthousiast. Dat straalt af op hun collega's, maar ook op hun vrienden en familie, hun volledige omgeving. Ze hebben een lager ziekteverzuim en blijven langer bij dezelfde werkgever. Het loont dan ook om goed werk van te maken met een gefundeerde, onderbouwde HR-campagne.

VIND DE GEKNIPTE KANDIDAAT VOOR ELKE VACATURE MET EEN CREATIEVE HR-CAMPAGNE
Sommige vacatures krijg je moeilijk ingevuld, omdat er weinig kandidaten beschikbaar zijn. Voor andere vacatures zijn er dan weer veel kandidaten. In dat geval is het zaak om de beste kandidaten aan te trekken. Het komt er dus in beide gevallen op aan om het juiste talent uit de markt te vissen. Met een creatieve HR-campagneprofileer je je bedrijf aantrekkelijk, maar eerlijk op de arbeidsmarkt. Een succesvolle rekrutering van talent zal je bedrijfsgroei stimuleren.

EEN SUCCESVOLLE HR-CAMPAGNE STEUNT OP EEN BREDE BASIS
De kernwaarden van je bedrijf vormen het fundament van een succesvolle HR-campagne. Het bepalen van de kernwaarden is dus de eerste stap. Beantwoord vragen als: Wie zijn we? Waar staan we voor? Wat verbindt ons? Waar doen we het voor? Waar geloven we in? Belangrijk is dat iedereen in je onderneming doordrongen is van de kernwaarden. Zijn de kernwaarden nieuw? Investeer dan tijd en energie in een HR-campagne. Hiermee maak je je medewerkers vertrouwd met de kernwaarden. Het is een middel om hen te engageren. Pas daarna kan je een HR-campagne intern en/of extern succesvol opzetten.

CASE: GASTHUIS

Voor het Gasthuis gingen we aan de slag met een gefundeerde HR-campagne. Ontdek hier meer.

CONTACT

bel ons 0497 55 15 09 of 051 80 77 90

mail ons tina@proudmary.be

Of kom langs

Je kan Proud Mary vinden in de Sint Petrus en Paulusstraat 61. Sla je afrit 7 Haven af, dan neem je de Mandellaan, rij je de spoorweg over richting Rumbeke en kom je erop uit. Heb je afrit 6 genomen, Roeselare-Rumbeke dan rij je via de N36, de Oekensestraat in, langs de markt van Rumbeke de Sint Petrus en Paulusstraat in. Wij zitten op de hoek.

Sint Petrus en Paulusstraat 61
8800 Roeselare

Facturatiegegevens

bvba Admiraal - Proud Mary - Sint Petrus en Paulusstraat 61 - 8800 Roeselare
BE 0838.936.766 - IBAN BE 89 00 16 5020 1685 - BIC GEBA BE BB

Sluiten