Menu

Door samen met uw medewerkers de interne-waarden-oefening te doen, betrekt u hen in het groeiproces van uw én hun bedrijf.

HELP, EEN GROEISPURT ACHTER DE RUG
Kreeg uw bedrijf het voorbije jaar een groeispurt? Dan kan het best gebeuren dat u plots behoefte krijgt aan het definiëren van interne waarden. Tijdens de startjaren met beperkt personeel maakte u makkelijker uw eigen drijfveer duidelijk aan het (beperkt) aantal personeelsleden. Na een groeispurt kan dit plots lastig zijn. U kent niet meer alle personeelsleden persoonlijk, u kan minder tijd besteden samen met hen. En dan merkt u plots dat zij uw drijfveren niet kennen. Tijd om hetgeen in uw hoofd zit te officialiseren en neer te schrijven. Zodat ook de nieuwe en toekomstige medewerkers weten waarom u destijds begonnen bent en welke waarden u drijven. De waarden zullen hen de weg wijzen, en drijven uw onderneming de kant op die u echt wil. 

GEEN GEDACHTEN LEZEN
De waarden ontstaan meestal uit wat u – als zaakvoerder – waardevol vindt. In het verleden gebeurde dat op een organische manier, omdat u alleen werkte of met een kleine groep vertrouwelingen. Die waarden stuurden u in hoe u de zaken aanpakt en verduidelijkten waarom het bepaalde dingen doet. Maar nu uw bedrijf aan het boomen is en het personeelsbestand meegroeit, zijn die interne waarden niet meer zo evident. Uw medewerkers lezen geen gedachten en willen dus duidelijkheid.

SAMEN AAN DE SLAG
Door samen met uw medewerkers de interne-waarden-oefening te doen, betrekt u hen in het groeiproces van uw én hun bedrijf. Samen bepalen jullie welke waarden jullie bedrijf onderscheiden van andere spelers op de markt en hoe die verbeeld wordt. Door dit samen te doen, maakt u uw medewerkers ook ambassadeurs van uw groeiende en bloeiende bedrijf. 

WAR FOR TALENT
Nu het bedrijf een groeispurt doorgemaakt heeft, hebt u vast ook nieuwe krachten nodig. En bij voorkeur de beste krachten. Niet evident in tijden van lage werkloosheid en war for talent. Voor u in het wilde weg begint aan te werven of te adverteren, is het belangrijk te bepalen waar uw bedrijf voor staat en dus de kernwaarden te bepalen. Die vormen het fundament van een succesvolle interne-waarden-campagne. Het bepalen van de kernwaarden is dus de eerste stap. Beantwoord vragen zoals: Wie zijn we? Waar staan we voor? Wat verbindt ons? Waar doen we het voor? Waar geloven we in? Belangrijk is dat iedereen in de onderneming doordrongen is van de kernwaarden. Zijn de kernwaarden nieuw? Investeer dan tijd en energie in een employer branding campagne. Hiermee maakt u de medewerkers vertrouwd met de kernwaarden. Het is een middel om hen te engageren. Pas daarna zet u succesvol een interne-waarden-campagne intern en/of extern op.

CONTACT

bel ons 0497 55 15 09 of 051 80 77 90

mail ons tina@proudmary.be

Of kom langs

Je kan Proud Mary vinden in de Sint Petrus en Paulusstraat 61. Sla je afrit 7 Haven af, dan neem je de Mandellaan, rij je de spoorweg over richting Rumbeke en kom je erop uit. Heb je afrit 6 genomen, Roeselare-Rumbeke dan rij je via de N36, de Oekensestraat in, langs de markt van Rumbeke de Sint Petrus en Paulusstraat in. Wij zitten op de hoek.

Sint Petrus en Paulusstraat 61
8800 Roeselare

Facturatiegegevens

bvba Admiraal - Proud Mary - Sint Petrus en Paulusstraat 61 - 8800 Roeselare
BE 0838.936.766 - IBAN BE 89 00 16 5020 1685 - BIC GEBA BE BB

Sluiten