Menu

Op de meeste markten is er een overvloed aan aanbieders. Daardoor zijn veel producten en diensten inwisselbaar. De consument ontvangt een overdosis aan gelijklopende en gelijkaardige reclameboodschappen en ziet daardoor dikwijls door de bomen het bos niet meer. Waarom moet hij voor jouw product of dienst kiezen? Iedereen vertelt hetzelfde verhaal.

KIES EEN UNIEKE POSITIONERING EN VEROVER ZO EEN PLAATS IN HET HOOFD (EN HART) VAN JE KLANT
Kies jij ook voor kwaliteit, prijs en service? Dan ben je één van de zovele… Indien bijvoorbeeld elk watermerk zou kiezen voor de woorden ‘transparant’, ‘vloeibaar’ en ‘dorstlessend’, dan weet je toch niet welk merk je nu moet kiezen? Dat doen ze dus ook niet.
Ze kiezen een unieke, onderscheidende positionering waardoor ze bepaalde klanten aanspreken (en ook anderen bewust uitsluiten). Spa kiest bv. voor het zuiverende water, Evian voor het water dat je jong houdt, en Perrier, dat is dan weer het water voor zij met een hoekje af… want Perrier, c’est fou! Zelfs een “banaal” en op zich weinig onderscheidend product als flessenwater slaagt er dus toch in een plaats te veroveren in het hoofd en het hart van de consument.

JE LOOK & FEEL POSITIONEERT JE OOK
De inhoudelijke boodschap die je kiest om je positionering kenbaar te maken, kan je nog versterken door look & feel te laten aansluiten bij de gekozen positionering. De communicatie van Spa is ook wat het beeldmateriaal betreft zuiver. De uitingen van Perrier zien er ook een beetje “gek” uit. Beeldmerk, huisstijl, campagnevisuals passen bij de gekozen positionering, maar ook de keuze communicatiekanalen versterken deze.

JE PERSONEEL ALS KATALYSATOR VAN JE POSITIONERING
Als laatste wil ik het belang onderstrepen van het personeel. Vergeet niet dat zij de positionering mee naar buiten brengen en ondersteunen. Daarom kiezen wij er bij Proud Mary voor om hen ook meteen bij de positioneringsbepaling te betrekken.

CONTACT

bel ons 0497 55 15 09 of 051 80 77 90

mail ons tina@proudmary.be

Of kom langs

Je kan Proud Mary vinden in de Sint Petrus en Paulusstraat 61. Sla je afrit 7 Haven af, dan neem je de Mandellaan, rij je de spoorweg over richting Rumbeke en kom je erop uit. Heb je afrit 6 genomen, Roeselare-Rumbeke dan rij je via de N36, de Oekensestraat in, langs de markt van Rumbeke de Sint Petrus en Paulusstraat in. Wij zitten op de hoek.

Sint Petrus en Paulusstraat 61
8800 Roeselare

Facturatiegegevens

bvba Admiraal - Proud Mary - Sint Petrus en Paulusstraat 61 - 8800 Roeselare
BE 0838.936.766 - IBAN BE 89 00 16 5020 1685 - BIC GEBA BE BB

Sluiten