Menu

Om een innovatief product te lanceren heb je een duidelijke communicatie nodig. Om me daarbij te helpen ben ik ten rade gegaan bij Tina. Met een eerste positioneringsoefening hebben we de lijnen uitgezet van welke richting we willen uitgaan met ons bedrijf. Dit gebeurde op een ontspannen en zeer doelgerichte manier. Voor mij een vorm van mindfulness  om mijn vele (te vele) ideeën te ordenen en concreet in een stappenplan te gieten. Daarna zijn we met de resultaten van deze oefening zeer gericht verder gaan werken aan het logo en merk. Hierbij vond ik het zeer aangenaam dat er een vlotte wisselwerking was van concepten. Ik kon een richting aangegeven en deze werdt perfect vertaald in het schitterende logo. Voor mijn product specifiek was het ook handig dat Tina reeds ervaring had met voeding en me zo vlot kon beantwoorden wanneer ik haar de vraag stelde om de verpakking te ontwerpen en verder ook brochure en allerhande beeldmateriaal. Ik heb ook het geluk gehad dat Tina mijn product/ merk gebruikt heeft voor haar eindwerk rond trends die ik nu en in de toekomst zal gebruiken om verdere ideeën samen met haar uit te werken! Bedankt voor de fijne samenwerking! 
- Sietse Van Haute, zaakvoerder Cornquet

Ik vond de lesgeefster heel erg goed. Ze geeft de inhoud op een boeiende en zeer praktijkgerichte manier. Ze deelt haar jarenlange ervaring graag met haar cursisten en laat de cursisten samen naar inzichten zoeken. Iedereen leert kennis maken met de sector waar de andere cursisten in actief zijn en zo creëert ze een open en veelzijdige blik op marketing. Ze geeft les op een laagdrempelige manier en krijgt iedereen mee met haar enthousiasme. Ondanks de hete temperaturen van de laatste week, was iedereen altijd gefocust en leergierig naar meer. Zijzelf is ook geïnteresseerd en nieuwsgierig naar de ervaringen van de cursisten. Niemand vond het erg dat ze de pauze soms vergat! ;-) 

Ik zou haar zeker en vast aanraden als lesgeefster. Punten = 10/10!
- Bo Vandenberghe, 2daagse SBM workshop content strategie

Hoi Tina,
Even tussen ons, wat een mooi design voor dit boek. Echt heel mooi. Ik ben erg benieuwd naar het eindproduct.
- Armand Eberson, De Budelse bv

Dag Tina,
Ik ben met veel enthousiasme begonnen aan het invullen van de website. Zalig om mee te werken en tot nu toe vind ik het heel eenvoudig. Bedankt voor je prachtig bericht op Facebook :) En tnx voor de fijne babbel; wat een schitterende start van mijn dag! Fijn weekend en tot binnenkort!
- Eva

Onze intake-gesprekken hebben niet alleen geholpen om een nieuwe visuele voorstelling te vinden. Ze waren ook verhelderend naar 'value proposition' toe. Een volledige uitdieping om zodoende tot een goede salespitch te komen. Het is ook zeer sterk hoe Tina, door middel van een positioneringsoefening waarbij het kiezen van beelden en een vraaggesprek centraal staan, een to-the-point positionering kan formuleren. Ik heb nu echt het gevoel de storytelling rond SB Concepts op een vlotte manier te kunnen brengen. En dan ben ik nog niet te spreken van de visuele uitwerking. Een schot in de roos! De visuals geven zéér goed weer waar ik met mijn bedrijf voor sta en ondersteunen tevens nog eens de storytelling van mijn activiteiten.
- Hein Bruggeman, de datacoach van SB Concepts

De positioneringsoefening was een heel leerrijke ervaring voor ons. Het eerste merk dat we lanceerden ging vrijwel van zelf, als je jezelf tot het doelpubliek van je merk kan rekenen, weet je goed wat je moet doen om je doelpubliek aan te spreken. Na verloop van tijd kon een 2e merk niet uitblijven, en toen werd het een stuk moeilijker. Wat moesten we hierbij nu gaan vertellen? Wat was het nieuwe doelpubliek? Hoe moesten we het bereiken? Onder begeleiding van Proud Mary kwamen we op een heel natuurlijke en ongedwongen manier tot de 2 verschillende posities die de merken in de markt in nemen. Het was tegelijk ook een boost voor de marketing campagnes van de 2 merken. We kwamen buiten met heel wat nieuwe ideeën. Het voelde als een 2e (nieuwe) start van onze beide merken.
- Xavie Battel, eigenares Xavies' & Lucie's granola

Tof!! Super bedankt aan iedereen, of je nu Wouter heet, Tina of Tom: allemaal bedankt! En vandaag: 3D DAY!! SUPER SUPER. We zullen nog "proud" kunnen zijn op de brochure!!
- Annemie Lemahieu, directeur communicatie

Hey Tina,
Een mail van Proud Mary zorgt altijd voor een spontane glimlach op mijn gezicht. Leuk om te zien hoe je er telkens in slaagt om ons er aan te herinneren om positieve feedback te blijven geven. Bij deze ook heel graag naar jou, keep up the good work en blijf mensen een glimlach geven!!
- Groeten, Filip

Dag Tina,
Hartelijk dank voor de pdf, voor het prachtige werk, voor de ondersteuning, voor alles… We zijn al aan het brainstormen over een goede baseline, maar gemakkelijk is het niet. Van zodra ik wat ideetjes heb, stuur ik ze ook even door als dat goed is voor jou. De mening van een extern persoon is toch altijd iets objectiever. Met feestelijke groet, 
- Helena Steurbaut, Wedding & Eventplanner @ Let’s celebrate!

1000 ideeën , heel veel mogelijkheden…. Het zouden verse pasta’s worden, maar voor wie en hoe en wat juist. Ik wou het allemaal en kon niet kiezen. Het bos en de bomen, weet je wel… en toen kruiste Tina mijn pad. De datum voor de positioneringsoefening lag snel vast. Ik werd rustiger. De oefening was een verademing, vol foto’s en vragen. Weg uit het hoofd, voelen en kiezen. Ongelooflijk, op zo een aangename en relaxte manier het pad dat je wil bewandelen kiezen. Opklaring in mijn hoofd en kracht om de droom waar te maken. Hier, door Proud Mary begeleid, had ik mijn toekomst in handen, op een aantal A4tjes. Pasta TI werd concreet, werd een haalbaar en goed gefocused project! Het doel was omschreven, mijn missie en mijn visie op hoe ik mijn zaak zou uitbouwen was echt MIJN visie, met MIJN waarden. Knap parcours en nu, een half jaar later, nog steeds mijn bijbel bij twijfel of verleiding!
- Krist’l De Loose, eigenares Pasta Ti

Tina,
Ik heb trouwens gehoord dat jij een inspirerende madam bent die veel energie geeft! :) Groetjes!
- Brecht

Tina,
Wat heb je toch altijd creatieve ideeën, het ziet er prachtig uit!! Geeft ook de nodige rust en ruimte.
- Estelle van Kemenade

Missie, visie, normen en waarden. We besteden er met zijn allen veel aandacht aan. Maar wat als het niet wordt beleefd door je organisatie? Met Proud Mary hebben we op een unieke manier een positioneringsoefening georganiseerd met onze stuurgroep. Op een interactieve manier, weg van het operationele, werden we heel spontaan doch goed gestuurd om op basis van foto’s en woorden onszelf te identificeren. Deze stap was slechts de voorbereiding om met ondersteuning van Proud Mary, dezelfde uitdaging aan te gaan met het voltallige personeel. Het SPICA succes-boekje is het fysieke resultaat van deze ontdekkingsreis. Het wordt intussen gedeeld met al onze relaties en voor ons personeel is het een fundament waarop we nu periodiek ons succes verder zullen bouwen.
- Patrick Luyssen, CEO

Soms zijn er van die momenten waarom ik jaloers ben op het werk dat jullie verrichten. En dan denk ik bij mezelf: ik heb toch fantastische collega’s en we werken toch samen met super professionele bedrijven! Ik kijk er zo naar uit om die eerste gedrukte versies te zien!!! :)
- Brecht

Mooi gedaan weer Tina. Echt een genot om met jullie te werken.
- Gilbert de Raad, Manager Marketing @ Van Gansewinkel Nederland/Renewi

You’re simply the best ***
- Geoffrey, zaakvoerder We Consult

Ik vond het één van de beste opleidingen die ik de laatste jaren gevolgd heb. Heb heel veel concrete tips meegekregen waar ik actief mee aan de slag kan. De sessies waren gevarieerd en interactief opgebouwd. Top!! Ik kijk nu al vol verwachting uit naar de slides die ik zal ontvangen. 
- Julie Deneweth, Punttxt, SBM Contentstrategie 2-daagse workshop

Dikke merci voor jullie professionaliteit. Ook de flyer was in orde! Zeer mooi gemaakt! Proficiat!
- Ilse, POM West-Vlaanderen

Dag Tina, 
Bedankt voor een interessant en inspirerend PLATO-jaar samen. 
- Hein Bruggeman, SB Concepts

CONTACT

bel ons 0497 55 15 09 of 051 80 77 90

mail ons tina@proudmary.be

Of kom langs

Je kan Proud Mary vinden in de Sint Petrus en Paulusstraat 61. Sla je afrit 7 Haven af, dan neem je de Mandellaan, rij je de spoorweg over richting Rumbeke en kom je erop uit. Heb je afrit 6 genomen, Roeselare-Rumbeke dan rij je via de N36, de Oekensestraat in, langs de markt van Rumbeke de Sint Petrus en Paulusstraat in. Wij zitten op de hoek.

Sint Petrus en Paulusstraat 61
8800 Roeselare

Facturatiegegevens

bvba Admiraal - Proud Mary - Sint Petrus en Paulusstraat 61 - 8800 Roeselare
BE 0838.936.766 - IBAN BE 89 00 16 5020 1685 - BIC GEBA BE BB

Sluiten