Overzicht

Rewind Campfire Session #3 - Klantgerichtheid

Events Proud Mary

Geen bedrijf of organisatie die het hoofd boven water houdt zonder klanten. Inzicht in hun verwachtingen en drijfveren is dus essentieel.

Joost Cottyn gaf ons nieuwe inzichten rond het bouwen aan klantentevredenheid. Als organisatie mag je voor niet minder dan een 9+ gebruikerservaring gaan. Dat betekent méér doen dan wat de klant verwacht. De klant verrassen door zijn verwachtingen te overtreffen. Hij ondersteunde zijn presentatie met inspirerende voorbeelden van hoe het wel (en niet!) kan. Een gedreven en interactieve sessie die exact deed wat Joost vertelt: de verwachtingen overtreffen!

Maar om je klant te kunnen verrassen, moet je die eerst beter leren kennen. Tina Fabry reikte ons daar een aantal zeer praktische tools voor aan. Ze toonde hoe je persona's, customer journeys en touchpoints opstelt en die concreet inzet in jouw organisatie.

hold and drag

De Proud Mary Campfire Sessions zijn een bron van inspiratie én altijd perfect verzorgd, verrassend en een gelegenheid om met andere professionals van gedachten te wisselen. Laat hieronder je gegevens achter en we laten je tijdig weten waar het kampvuur de volgende keer brandt!

Ik wil gecontacteerd worden

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90

schrijf je in op onze nieuwsbrief

we do
we are
Je vindt ons hier

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90
tina@proudmary.be

BE 0838.936.766
IBAN BE89 0016 5020 1685
BIC GEBA BE BB