Menu

Klantgericht ondernemen: het klinkt zo evident, maar kennen we onze klanten wel zo goed als we denken?
En bieden we hen een ervaring aan die aansluit op wat ze verwachten?

In deze Campfire Session gaan we dieper in op het thema:

✔️ hoe implementeer je klantgerichtheid in je hele organisatie?
✔️ hoe leer je jouw klant en zijn drijfveren echt kennen?
✔️ hoe zet je jouw prospects om in klanten en zelfs ambassadeurs?

In onze Campfires verzamelen we specialisten rond een thema die hun kennis en inzichten met andere ondernemers en professionals delen in een losse sfeer.
Deze editie is niet te missen voor elke organisatie die zijn sales en communicatie wil optimaliseren door authentieke klantgerichtheid.

PRAKTISCH

Donderdag 06 februari 2020  om 19u30

Proud Mary
Sint-Petrus en Paulusstraat 61
8800 Roeselare

PROGRAMMA

19.30 u. - 20.15 u.
Ontvangst met een glaasje en een hapje


20.15 u. - 21.00 u.
Klantgericht ondernemen - Joost Cottyn

"We staan even stil bij de betekenis van de begrippen klantentevredenheid en klantgerichtheid. Waarom als organisatie werken op klantgerichtheid? Wat met klachten? We hebben toch genoeg klanten? We belichten de hefbomen waarbij duidelijk wordt dat klantgerichte communicatie krachtig en van belang is."


21.00 u. - 21.15 u.
Pauze


21.15 u. - 22.00 u.
Ken je klant - Tina Fabry

"Als je een strategie ontwikkelt, dan moet je weten voor wie je dat doet. Anders kan je je net zo goed de moeite besparen. Hoe meer je weet over je doelgroep, hoe groter de kans op geslaagde communicatie. Hoe meer interactie je ook zal krijgen. Want communiceren is informatie uitwisselen met een ander. Tijd dus om je klant en hun klantenreis (de weg die ze afleggen om tot bij jou te komen) te leren kennen."


22.00 u. - 23.00 u.
Q&A met aansluitend netwerkmoment

SPREKERS

Joost Cottyn

Joost heeft reeds jarenlange ervaring in het begeleiden van bedrijven inzake klantgerichtheid. Hij trainde ondertussen meer dan 2.000 medewerkers inzake telefonisch onthaal en klantgerichtheid. Als adviseur ondersteunt hij bedrijven in de implementatie van alle aspecten van klantgerichte organisaties. Zijn passie is om van gewone organisaties excellente organisaties te maken inzake klantgerichtheid. Naast zijn inhoudelijke expertise is hij in staat om de juiste methodologie toe te passen. Zijn bezieling en enthousiasme maken het echte verschil. Je moet hem gezien hebben om het te begrijpen. Hij staat er!

Tina Fabry

Op 12 jaar presenteerde Tina “Er komt geluid uit het behang” op Radio 2. Op 18 trok ze de wereld rond met Up With People. De kiem voor communiceren en de interesse in de voortdurend veranderende maatschappij werd geboren. Dit resulteerde in het boek “20 visies over vloeibare tijden”. Na diverse management- functies stichtte ze in 2012 Proud Mary. Naast communicatiespecialiste en werkbeest, wereldreiziger én muziek- liefhebber, staat ze ook aan het roer van een bruisend gezin. Uit haar eigen levenservaring groeide de interesse in TROTS en wat het met een mens kan doen. Een onderzoek en diverse interviews maar vooral haar persoonlijke verhaal doorgronden de kracht van trots.

INSCHRIJVEN

Inschrijvingsformulier Campfire Session #3.







CONTACT

bel ons 0497 55 15 09 of 051 80 77 90

mail ons tina@proudmary.be

Of kom langs

Je kan Proud Mary vinden in de Sint Petrus en Paulusstraat 61. Sla je afrit 7 Haven af, dan neem je de Mandellaan, rij je de spoorweg over richting Rumbeke en kom je erop uit. Heb je afrit 6 genomen, Roeselare-Rumbeke dan rij je via de N36, de Oekensestraat in, langs de markt van Rumbeke de Sint Petrus en Paulusstraat in. Wij zitten op de hoek.

Sint Petrus en Paulusstraat 61
8800 Roeselare

Facturatiegegevens

bvba Admiraal - Proud Mary - Sint Petrus en Paulusstraat 61 - 8800 Roeselare
BE 0838.936.766 - IBAN BE 89 00 16 5020 1685 - BIC GEBA BE BB

Sluiten