Menu

Combi branding - campagne traject

Trajecten

Bij een volledige opstart is een gecombineerd pakket van zowel branding als campagne opzet optimaal. Zoals steeds is de positionering het fundament. Maar uiteraard is het uitvoeren van beide trajecten niet de optelsom.

DE 8 ONDERDELEN VAN EEN BRANDING - CAMPAGNE TRAJECT

  • 01 Positionering
    We streven er met deze workshop naar om een uniek DNA te definiëren voor jouw merk of bedrijf. Een DNA dat jou sterk onderscheidt van je concurrenten zodat je potentiële klanten weten waarom ze voor jou moeten kiezen.
     
  • 02 Naam
    De positioneringsworkshop is de ideale inhoudelijke basis om een naam te ontwikkelen. Alle neuzen staan in dezelfde richting, én er is duidelijkheid welke waarden de naam moet uitbrengen.
     
  • 03 Baseline
    Ook de baseline vloeit voort uit de positioneringsworkshop. Kiezen we voor een baseline die inspirerend is of eerder uitdrukkelijk weergeeft waarvoor je merk staat?
     
  • 04 Branding
    Een logo is van uitermate belang omdat je het jaren als uithangbord zal gebruiken. Het geeft in een notendop visueel mee waar jouw onderneming voor staat. Een investering voor jaren ook. Dus sluit het maar beter perfect aan bij jouw uniek DNA. Maar enkel met logo design heb je geen branding. Het toepassen van je logo en bijhorende look & feel in de diverse print en digitale communicatietools is van essentieel belang om een mooi en herkenbaar geheel te creëren.
  • 05 Creatief concept
    Een sterk idee is geld waard. Het kan een technisch of complexe boodschap creatief en eenvoudig uitleggen. Een concept is flexibel inzetbaar en perfect in te passen in de communicatieaanpak. Kiezen voor een creatief concept is kiezen voor continuïteit en consistentie in de communicatie. 
     
  • 06 Uitwerking creatief concept
    Fotografie, 3D, of louter typografisch? Hoe we het creatieve idee uitwerken hangt af van het uiteindelijk gekozen idee. Gaan we fotograferen? Of is een 3D-animatie of illustratie aangewezen? Deze stap is met andere woorden pas in een later fase te budgetteren.
     
  • 07 Strategie
    We definiëren wat je willen bereiken en hoe we dat doen. We zetten de vlag waar we willen aankomen: duidelijk en goed gedefinieerd. We hebben een vast stappenplan om tot de geschikte strategie te komen. Maar elk bedrijf heeft zijn eigen noden en wensen dus passen we “along the way” ook wel aan zodat we consultancy op maat geven. Een strategie waar je de komende jaren mee weg kan. Maar uiteraard is een strategie niets zonder de uitvoering ervan. Dat is de volgende stap.
     
  • 08 Print en digital design
    Na de strategische beslissingen en het creatief concept ben je klaar om alle nodige communicatietools uit te werken. Proud Mary staat in voor zowel print als digital design. Hiervoor wordt een budget opgemaakt in functie van de noden.

CONTACT

bel ons 0497 55 15 09 of 051 80 77 90

mail ons tina@proudmary.be

Of kom langs

Je kan Proud Mary vinden in de Sint Petrus en Paulusstraat 61. Sla je afrit 7 Haven af, dan neem je de Mandellaan, rij je de spoorweg over richting Rumbeke en kom je erop uit. Heb je afrit 6 genomen, Roeselare-Rumbeke dan rij je via de N36, de Oekensestraat in, langs de markt van Rumbeke de Sint Petrus en Paulusstraat in. Wij zitten op de hoek.

Sint Petrus en Paulusstraat 61
8800 Roeselare

Facturatiegegevens

bvba Admiraal - Proud Mary - Sint Petrus en Paulusstraat 61 - 8800 Roeselare
BE 0838.936.766 - IBAN BE 89 00 16 5020 1685 - BIC GEBA BE BB

Sluiten