I'm on my way

Customer Journey

De weg die de klant aflegt vooraleer hij klant wordt. Dit noemen we de Customer Journey of klantenreis.

I'm on
my way.

Afbeelding
Luchtballon

KLANTENREIS

Wat is de weg die de klant aflegt voordat hij klant is van jou? Dat bespreken we in de Customer Journey. Waarom we dit doen? Om de klantervaring met je bedrijf beter te begrijpen en visueel weer te geven en dit vanaf de oriëntatiefase tot de aankoop en zelfs de loyaliteitsfase na de aankoop.

SOLLICITATIEREIS

We spreken niet enkel van een customer journey of klantenreis maar ook van een sollicitatiereis. Wat is de weg die de sollicitant aflegt om effectief bij jou te beginnen? Breng deze in kaart en je zal beter begrijpen of zien waar je moet optimaliseren om je doel te bereiken: het ondertekenen van het contract.

De customer journey is een onderdeel van strategie. Dat bepalen we zowel in het Branding -, campagne- en online traject.

Ik heb interesse in het bepalen van een strategie

Afbeelding
ProudMary_CustomerJourney

Ik wil mijn strategie bepalen.

Afbeelding
Give us a call
Afbeelding
Oude telefoon

Ik wil gecontacteerd worden

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90

schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je vindt ons hier

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90
tina@proudmary.be

BE 0838.936.766
IBAN BE89 0016 5020 1685
BIC GEBA BE BB