I'm on my way
Customer Journey
De weg die de klant aflegt vooraleer hij klant wordt. Dit noemen we de Customer Journey of klantenreis.
I'm on
my way.
KLANTENREIS
Wat is de weg die de klant aflegt voordat hij klant is van jou? Dat bespreken we in de Customer Journey. Waarom we dit doen? Om de klantervaring met je bedrijf beter te begrijpen en visueel weer te geven en dit vanaf de oriëntatiefase tot de aankoop en zelfs de loyaliteitsfase na de aankoop.
SOLLICITATIEREIS
We spreken niet enkel van een customer journey of klantenreis maar ook van een sollicitatiereis. Wat is de weg die de sollicitant aflegt om effectief bij jou te beginnen? Breng deze in kaart en je zal beter begrijpen of zien waar je moet optimaliseren om je doel te bereiken: het ondertekenen van het contract.
De customer journey is een onderdeel van strategie. Dat bepalen we zowel in het Branding -, campagne- en online traject.
Ik wil mijn strategie bepalen.