Marketingstrategie

ProudMary_Hoofdafbeelding_Marketingstrategie

Waar wil je naartoe? Wat is het doel van je strategie? Wie zijn de beoogde persona’s? Welke behoeftes hebben ze? Stap voor stap bepalen we alle nodige elementen om een strategie op te stellen.

Met strategie duiden we op een vooropgezet plan om een vooropgesteld doel te bereiken. Een strategie is tijdelijk en veranderlijk. Niet alleen afhankelijk van de omstandigheden in de markt, maar ook omdat je een strategie ‘along the way’ dikwijls optimaliseert. Je speelt in op de verkregen resultaten, de gebeurtenissen of de beschikbare middelen.

Om tot een succesvolle marketingstrategie te komen onderscheiden we volgende stappen:

1. Bepaal je fundament
Bouw je fundament door je missie, visie en positionering te bepalen

2. Bepaal je doel
Kies 1 concreet en primair doel.

3. Weg met die hindernissen
We onderzoeken welke hindernissen er zijn om het doel te bereiken.

4. Persona
Maak een persona op en schrijf erbij wat hun wensen of frustraties zijn ten opzichte van je bedrijf of product. Bepaal ook de Customer Journey.

5. Communicatietools kiezen
De keuze is ruim en het aanbod blijft groeien. Je persona helpt je de juiste kanalen te kiezen.

6. Resultaten bepalen

Welke resultaten willen we behalen. Kwantitatieve KPI’s of kwalitatieve indicatoren.

ik heb nood aan een marketingstrategie

ProudMary_Persona
ProudMary_Strategie
ProudMary_WAAK_WOW_Campagne_Strategie
ProudMary_OnlineTraject_OnlineStrategie_Persona
AZ-Groeninge_Concept_Strategie
Strategie Persona

Ik wil gecontacteerd worden

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90

schrijf je in op onze nieuwsbrief

we do
we are
Je vindt ons hier

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90
tina@proudmary.be

BE 0838.936.766
IBAN BE89 0016 5020 1685
BIC GEBA BE BB