Menu

MARKETING & STRATEGIE

Je wil jouw marketingaanpak over een andere boeg gooien? Met onze jarenlange ervaring in de communicatiesector, staat Proud Mary klaar om je het juiste marketingstrategisch advies te leveren, op maat van jouw merk of onderneming. Ik fluister je goede raad in over merkpositionering en productlanceringen en stel marketing- en communicatieplannen op. En dat steeds met een creatieve en unieke insteek.

Back to overviewClose overview

ONLINE STRATEGIE & IMPLEMENTATIE

Marketing & strategie

Als bedrijfsleider is het vaak niet eenvoudig om de bomen door het digitale bos te zien. Je wil een betere website of actiever worden op sociale media. Maar werpt dat wel zijn vruchten af? Enter online strategie. Maar wat mag je daar concreet van verwachten?

1. Doelen & data

Allereerst definiëren we wat je online wil bereiken en hoe we dat meten. We zetten de digitale vlag waar we willen aankomen: duidelijk en goed gedefinieerd. Willen we meer leads binnenhalen? Onze merkbekendheid vergroten? Beter gevonden worden in zoekmachines? Aan deze doelen koppelen we de juiste KPI's (Key Performance Indicators of kritieke prestatie-indicatoren). Want meten is weten, gissen is missen.
We moeten dan ook zorgen dat onze dataverzameling goed gebeurt. We maken gebruik van data-analyses uit onder andere Google Analytics om een nulmeting te maken en zorgen dat alle parameters goed ingesteld worden om op koers te blijven.

2. Persona & customer journeys

Wie zijn de mensen die we in ons verhaal willen meenemen? We denken niet in brede doelgroepen, maar geven hen een gezicht. Zo leren we ze beter kennen: wat ze willen, wat ze doen om dat te verkrijgen, wat hun digitale gewoontes zijn.
We besteden ook aandacht aan onze plaats in hun customer journey. Staan ze wel open voor wat we hen willen vertellen? Moeten we nog energie steken in een kennismaking of zijn ze al plukrijp? Want hoe beter je jouw publiek kent, hoe efficiënter je ze kan benaderen.

 

 

3. Kanalen & roadmap

Nu we weten wie we willen bereiken en wat we hen willen laten doen, leggen we vast welke tactieken we zullen gebruiken om onze doelen te bereiken. Moeten we inzetten op zoekmachinemarketing en -optimalisatie of liggen er voor ons meer kansen op sociale media? Halen we het met enkel organische content of is een advertentieplan meer aangewezen? En is onze site geschikt om de juiste conversies te genereren? 
We bouwen een praktisch plan van aanpak, een gestructureerde en actiegerichte roadmap.

4. Uitvoering & rapportage

We zorgden in de eerste fase al voor de juiste technische instellingen, nu is het tijd om onze plannen uit te voeren. Met de roadmap in één hand en onze digitale toolbox in de andere, rollen we jouw campagne uit over de gekozen kanalen. Mét de nodige creativiteit, zodat jouw doelgroep ervan smult en jouw merk erop vooruitgaat.
We rapporteren in heldere termen en omdat we vanaf de start afgebakende doelen stelden, zijn we in staat om duidelijke conclusies te trekken.

 

Is jouw bedrijf of organisatie ook toe aan een planmatige aanpak? Laat ons even weten waar je online wakker van ligt, we wisselen graag met je van gedachten.

CONTACT

bel ons 0497 55 15 09 of 051 80 77 90

mail ons tina@proudmary.be

Of kom langs

Je kan Proud Mary vinden in de Sint Petrus en Paulusstraat 61. Sla je afrit 7 Haven af, dan neem je de Mandellaan, rij je de spoorweg over richting Rumbeke en kom je erop uit. Heb je afrit 6 genomen, Roeselare-Rumbeke dan rij je via de N36, de Oekensestraat in, langs de markt van Rumbeke de Sint Petrus en Paulusstraat in. Wij zitten op de hoek.

Sint Petrus en Paulusstraat 61
8800 Roeselare

Facturatiegegevens

bvba Admiraal - Proud Mary - Sint Petrus en Paulusstraat 61 - 8800 Roeselare
BE 0838.936.766 - IBAN BE 89 00 16 5020 1685 - BIC GEBA BE BB

Sluiten