Menu

FEM'TASTIQUE LOGO, WEBSITE EN LAUNCHEVENT

LOGO DESIGN & BRANDING

Fem’tastique is het nieuwe concept van SBM voor vrouwen die zichzelf willen blijven ontplooien. Proud Mary ontwikkelde het logo, de website en de uitnodigingen van Fem’tastique. Als sponsor waren we ook van nabij betrokken bij dit nieuwe concept.

Fem’tastique is er voor elke vrouw, hoe divers ook, want vrouwen laten zich niet onder één noemer vatten. Er is niet één soort vrouw. Zoals het logo uitstraalt dat Proud Mary heeft gecreëerd, wil SBM de vele gezichten en facetten van de vrouw naar voren brengen. Fem’tastique is een dynamisch concept, telkens anders maar altijd met hetzelfde doel: jou als vrouw centraal plaatsen. Op het programma van Fem’tastique vind je enkel activiteiten in het kader van ontplooien, richting geven aan uzelf. Fem’tastique helpt je stil te staan bij datgene waarmee je bezig bent, leert je tijd te nemen voor jezelf om jezelf te ontplooien en daarvan met volle teugen te genieten. Wie geniet, heeft immers een open geest om bij te leren. Genieten werkt! Op 24 april stond een eerste activiteit gepland: Manage de vrouw in jezelf. Een boeiende dag met leerrijke én fijne sessies om je te helpen mentaal, fysiek én emotioneel fit te blijven. Wat stond er op het programma? 3 workshops met Hanna Summanen, Peter Plusquin en Lien Degol maar ook een driegangenmenu by Pascale Naessens/Delideux en een défilé met Nikki van Rie en als afsluiter een optreden van Isolde Lasoen met haar band Isolde & les Bens. Wij hebben er alvast van genoten!

Na de succesvolle lancering van Fem'tastique volgde er een event waar geuren en kleuren centraal stonden. Proud Mary verzorgde ook deze keer de uitnodiging.

Persoonlijkheden in geuren en kleuren!
Na de succesvolle launch gaat Fem'tastique door op hetzelfde elan. Een event waar bijleren én genieten centraal staan. We zijn trots om opnieuw voor de communicatie rond het event verantwoordelijk te zijn. De uitnodiging mocht dit keer kleur uitstralen gezien het onderwerp:  over kleuren. Elke persoon is uniek en beschikt over unieke kwaliteiten. Door uw eigen persoonlijkheid te ontleden aan de hand van de Insight Discovery® methode kan u niet alleen de sterktes van uzelf maar ook die van teamleden gaan definiëren én beter inzetten. Het gevolg is dat leiders, hun teamleden en hun organisatie aan kracht winnen. Heel bruikbare kennis bij optimalisatie van uw leiderschap en samenstelling en coaching van uw team. 

De tweede sessie: over geuren: Een unieke geurreis om uw eigen persoonlijkheid te ontdekken in een karakterparfum, gebaseerd op de studie van de Franse maître parfumeur Jean Patout. Elk persoonlijkheidstype herkent instinctief de geur die het best bij hem past. Elk persoolijkheidstype voelt zich aangesproken door specifieke ingrediënten. Benieuwd? Zeker een verrassende geurige ervaring. Een kleine attentie maakt deze ervaring compleet. Het concept wordt toegelicht door Nele Vandevelde van In Fine. Samen met haar team begeleidt ze daarna uw persoonlijke geurreis.

CONTACT

bel ons 0497 55 15 09 of 051 80 77 90

mail ons tina@proudmary.be

Of kom langs

Je kan Proud Mary vinden in de Sint Petrus en Paulusstraat 61. Sla je afrit 7 Haven af, dan neem je de Mandellaan, rij je de spoorweg over richting Rumbeke en kom je erop uit. Heb je afrit 6 genomen, Roeselare-Rumbeke dan rij je via de N36, de Oekensestraat in, langs de markt van Rumbeke de Sint Petrus en Paulusstraat in. Wij zitten op de hoek.

Sint Petrus en Paulusstraat 61
8800 Roeselare

Facturatiegegevens

bvba Admiraal - Proud Mary - Sint Petrus en Paulusstraat 61 - 8800 Roeselare
BE 0838.936.766 - IBAN BE 89 00 16 5020 1685 - BIC GEBA BE BB

Sluiten