Menu

Geen bedrijf of organisatie die het hoofd boven water houdt zonder klanten. Het hoeft dan ook geen betoog dat we maar beter een goed beeld krijgen van wat ze verwachten, wat hun drijfveren zijn.

Joost Cottyn gaf ons nieuwe inzichten rond het bouwen aan klantentevredenheid. Als organisatie mag je voor niet minder dan een 9+ gebruikerservaring gaan. Dat betekent méér doen dan wat de klant verwacht. De klant verrassen door zijn verwachtingen te overtreffen. Hij ondersteunde zijn betoog met inspirerende voorbeelden van hoe het wel (en niet!) kan. Een gedreven en interactieve sessie die exact deed wat Joost predikt: de verwachtingen overtreffen!

Maar om je klant te kunnen verrassen, moet je die eerst beter leren kennen. Tina Fabry reikte ons daar een aantal zeer praktische tools voor aan. Ze toonde hoe je persona's, customer journeys en touchpoints opstelt en hoe je die concreet inzet in jouw organisatie.

Wil je geen enkele campfire missen?

De Proud Mary Campfires zijn telkens een bron van inspiratie én ze zijn altijd perfect verzorgd, verrassend en een gelegenheid om met andere professionals van gedachten te kunnen wisselen. Laat hieronder je gegevens achter en we laten je tijdig weten waar het vuur de volgende keer brandt!

Ik voel het vuur al branden




CONTACT

bel ons 0497 55 15 09 of 051 80 77 90

mail ons tina@proudmary.be

Of kom langs

Je kan Proud Mary vinden in de Sint Petrus en Paulusstraat 61. Sla je afrit 7 Haven af, dan neem je de Mandellaan, rij je de spoorweg over richting Rumbeke en kom je erop uit. Heb je afrit 6 genomen, Roeselare-Rumbeke dan rij je via de N36, de Oekensestraat in, langs de markt van Rumbeke de Sint Petrus en Paulusstraat in. Wij zitten op de hoek.

Sint Petrus en Paulusstraat 61
8800 Roeselare

Facturatiegegevens

bvba Admiraal - Proud Mary - Sint Petrus en Paulusstraat 61 - 8800 Roeselare
BE 0838.936.766 - IBAN BE 89 00 16 5020 1685 - BIC GEBA BE BB

Sluiten