Overzicht

Kernwaarden: hoe ze visueel vertalen?

Employer Branding
Afbeelding
ProudMary_Blog_Visualisatie_Kerwaarden

Van waarden tot creatief concept. De visuele vertaling.

De kernwaarden van je bedrijf bepalen om ze daarna in de kast te laten liggen? Doodzonde! Kernwaarden zijn namelijk handige tools die ook helpen om andere campagnes een gefundeerde inhoud te geven en tot een goed einde te brengen. Zo heeft het absoluut geen zin een HR-campagne op te zetten, als je op voorhand niet hebt nagedacht over waar je bedrijf voor staat.

MAAK DE WAARDEN ZICHTBAAR DANKZIJ EEN CREATIEF CONCEPT

Een kernwaardenworkshop maakt heel wat los in een bedrijf. De medewerkers voelen zich betrokken en worden ‘verplicht’ tot nadenken over hoe zij het bedrijf zien en wat het voor hen vertegenwoordigt. Als met de uitkomst van die oefening vervolgens niets gebeurt, leidt dat enkel tot frustratie.

Door de waarden ook letterlijk in beeld te brengen in de bedrijfsgebouwen, of door er mee aan de slag te gaan tijdens workshops of opleidingen, zorg je ervoor dat alle medewerkers de waarden kennen én er zich naar gedragen.

Door te kiezen voor een creatief concept maak je de waarden zichtbaar en tastbaar op een leuke manier. Geen droge tekst maar een visueel aantrekkelijk overkoepelend beeld of een beeld per waarde. Dikwijls gebruikt men ook een acrostichon (ook naamdicht of lettervers genoemd) zodat de eerste letters van de waarden een nieuw woord vormen.

Inspiratie nodig? Bekijk aantal realisaties.

Bekijk enkele kernwaarden visualisaties

ik heb nood aan visualisatie van kernwaarden

Afbeelding
Klaar om te groeien
Afbeelding
Wijn

Ik wil gecontacteerd worden

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90

schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je vindt ons hier

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90
tina@proudmary.be

BE 0838.936.766
IBAN BE89 0016 5020 1685
BIC GEBA BE BB