Menu
Read more

EVENTS

Rewind: Campfire#3 Ken je klant

Een campfire helemaal toegespitst op de persoon die elke organisatie doet draaien: de klant. Herbeleef het alsof je er zelf bij was.

Read more

LOFBAND 2020

EVENTS

EVENTS

LOFBAND 2020

Zet je team in de bloemetjes en geef ze een muzikaal compliment met onze LOFband.

Zet je team in de bloemetjes en geef ze een muzikaal compliment met onze LOFband.

Read more

EVENTS

Creative Ville 2019

Op dag twee van mijn Antwerpse inspiratietour stond Creative Ville op het programma: een inspiratie- en networkingconferentie van Flanders DC. De 1ste editie had me veel inspiratie gegeven. De verwachtingen waren dus hooggespannen en ik had ook collega’s Oona en Bart uitgenodigd om een inspiratiebad te komen nemen.

Read more

Campfire Session #2: Employer Branding

EVENTS

EVENTS

Campfire Session #2: Employer Branding

In onze tweede Campfire Session focussen we op Employer Branding. Hoe bouw je een stevige reputatie als aantrekkelijke werkgever en hoe krijg je dat verkocht aan mogelijke sollicitanten?

In onze tweede Campfire Session focussen we op Employer Branding. Hoe bouw je een stevige reputatie als aantrekkelijke werkgever en hoe krijg je dat verkocht aan mogelijke sollicitanten?

Read more

PROUD MARY

HAPPY CUSTOMER EVALUATION

We meten graag jouw tevredenheid aan de hand van onze enquête.

Read more

CASE: 'T LAND VAN VLIERBOS

CAMPAIGN

CAMPAIGN

CASE: 'T LAND VAN VLIERBOS

Een levendige plek, bruisend vormgegeven.

Een levendige plek, bruisend vormgegeven.

Read more

PROUD MARY

WEG MET ZEKERHEDEN!

Weinig is zo fijn als een machine die gesmeerd loopt. Een professionele carrière waarbinnen je jouw routine door de jaren hebt vormgegeven tot een werkwijze waarbinnen je perfect kan functioneren.

Read more

NASTY FILTER

TRENDS

TRENDS

NASTY FILTER

Een verzekeringsmaatschappij in Zweden creëerde The Nasty Filter, een app die haattaal omzet in, euh, lieve woordjes. 

Een verzekeringsmaatschappij in Zweden creëerde The Nasty Filter, een app die haattaal omzet in, euh, lieve woordjes. 

Read more

PROUD MARY

WINNAARS LOFBAND CAMPAGNE

Het is zover! De winnaars van een gratis optreden van de LOFband zijn bekend. Kijk snel of je er bij bent.

Read more

EEN JAAR VOL TROTS

PROUD MARY

PROUD MARY

EEN JAAR VOL TROTS

Proud. Wat een fantastisch woord.

Proud. Wat een fantastisch woord.

Read more

PROUD MARY

HOERA, 850 DAGEN IN DIENST

Oona is vandaag exact 850 dagen in dienst. Ze vertelt je graag waarom ze toen voor Proud Mary koos.

Read more

FLIP FLOP, PLASTIC OP DE SCHOP!

TRENDS

TRENDS

FLIP FLOP, PLASTIC OP DE SCHOP!

Op de queeste naar meer waarde en minder verspilling zet Proud Mary weer eens alle zeilen bij, ditmaal in het kielzog van de Flipflopi.

Op de queeste naar meer waarde en minder verspilling zet Proud Mary weer eens alle zeilen bij, ditmaal in het kielzog van de Flipflopi.

Read more

PROUD MARY

PROUD MARY SHOWREEL

Niets doet zoveel deugd als een compliment of een welgemeend woordje van lof. Want lof maakt trots. En trots doet groeien. We weten het, eigen lof stinkt zeggen ze, maar wij geloven dat eigen lof ook wat blinkt.

Read more

5 VOORDELEN VAN HET BEPALEN VAN EEN UNIEKE POSITIONERING

5 VOORDELEN VAN HET BEPALEN VAN EEN UNIEKE POSITIONERING

5 voordelen van het bepalen van een unieke positionering, bij welk punt hebt u het meest baat? 

5 voordelen van het bepalen van een unieke positionering, bij welk punt hebt u het meest baat? 

Read more

CASE: CORNQUET

Een nieuw product lanceren op de markt.

Read more

Wat is employer branding?

Wat is employer branding?

De reputatie van jouw bedrijf is niet iets wat eenmalig en meteen gekend is. Daaraan moet gebouwd worden, samen met je werknemers.

De reputatie van jouw bedrijf is niet iets wat eenmalig en meteen gekend is. Daaraan moet gebouwd worden, samen met je werknemers.

Read more

HET BELANG VAN EEN GEFUNDEERDE HR-CAMPAGNE

Engageer uw medewerkers door een gefundeerde HR-campagne. Want een gemotiveerde werknemer is er twee waard!

Read more

Interne waarden workshop

Interne waarden workshop

Via onze eigen Proud Mary methode bepalen bedrijven gemakkelijk hun interne waarden. Wanneer komt u langs om ze te bepalen?

Via onze eigen Proud Mary methode bepalen bedrijven gemakkelijk hun interne waarden. Wanneer komt u langs om ze te bepalen?

Read more

WAT IS HET RESULTAAT VAN EEN POSITIONERING?

Een correcte en unieke positionering levert resultaten op. Welke dat precies zijn, leest u hier.

Read more

Onze methode

Onze methode

In onze workshop doorlopen we 4 stappen om tot een volledige positionering te komen. Wanneer kom jij langs om ze te realiseren?

In onze workshop doorlopen we 4 stappen om tot een volledige positionering te komen. Wanneer kom jij langs om ze te realiseren?

Read more

KERNWAARDEN VS POSITIONERINGSWAARDEN

Kernwaarden en positioneringswaarden zijn moeilijk uit elkaar te halen. Wat nu echt het verschil is, leest u hier.

Read more

HET BELANG VAN INTERNE WAARDEN NA EEN FUSIE

HET BELANG VAN INTERNE WAARDEN NA EEN FUSIE

Na een fusie zijn interne waarden belangrijk. Twee werelden met hun eigen waarden worden één. Lees ons artikel en leer bij waarom interne waarden echt belang hebben.

Na een fusie zijn interne waarden belangrijk. Twee werelden met hun eigen waarden worden één. Lees ons artikel en leer bij waarom interne waarden echt belang hebben.

Read more

WAT IS EEN POSITIONERINGSOEFENING?

Een positioneringsoefening zorgt voor een uniek DNA van je bedrijf. Hoe onderscheidt u zich van alle concurrenten? Lees er meer over in dit artikel.

Read more

WAAROM HEB JE NOOD AAN CONTENT MARKETING?

STRATEGY

STRATEGY

WAAROM HEB JE NOOD AAN CONTENT MARKETING?

Weet u al wat u wilt communiceren maar weet u niet wat de beste manier is? Dan helpt content marketing zeker! Lees meer.

Weet u al wat u wilt communiceren maar weet u niet wat de beste manier is? Dan helpt content marketing zeker! Lees meer.

Read more

STRATEGY

SOORTEN CONTENT

Voor u berichten kan delen moet deze een doel hebben. Wat is het meest belangrijk? Lees meer.

Read more

CONTENT HEEFT EEN DOEL

STRATEGY

STRATEGY

CONTENT HEEFT EEN DOEL

Staat u, net als wij, voldoende stil bij het doeltype van uw gedeelde bericht? Lees alle 6 de doeltypes in dit artikel.

Staat u, net als wij, voldoende stil bij het doeltype van uw gedeelde bericht? Lees alle 6 de doeltypes in dit artikel.

Read more

CASE: SPICA

Spica, een bedrijf uit Kortrijk had nood aan een duidelijke positionering om hun internationale ambities waar te maken.

Read more

HET BELANG VAN INTERNE WAARDEN BIJ EEN GROEISPURT

HET BELANG VAN INTERNE WAARDEN BIJ EEN GROEISPURT

Weten uw werknemers niet waarvoor uw onderneming staat? Schrijf de interne waarden, die al jarenlang in uw hoofd zitten, op en werk samen aan een groeiend bedrijf.

Weten uw werknemers niet waarvoor uw onderneming staat? Schrijf de interne waarden, die al jarenlang in uw hoofd zitten, op en werk samen aan een groeiend bedrijf.

Read more

Missie en visie

Missie en visie. Met dit duo moet je zeker aan de slag!

Read more

CASE: FYR

STRATEGY

STRATEGY

CASE: FYR

Van positionering tot nieuwe naam, baseline en logo design.

Van positionering tot nieuwe naam, baseline en logo design.

Read more

STRATEGY

DE CONTENT TYPES

Weet u hoeveel contenttypes er bestaan? Lees verder en ontdek hoeveel er verschillende types u écht kan gebruiken.

Read more

HET BELANG VAN INTERNE WAARDEN OM JE PERSONEEL AMBASSADEUR TE MAKEN

HET BELANG VAN INTERNE WAARDEN OM JE PERSONEEL AMBASSADEUR TE MAKEN

Niets is leuker dan werknemers die zich volledig smijten voor uw bedrijf. Zowel on- als offline! Kan dit in uw onderneming beter? Lees dan zeker het artikel. Zijn uw werknemers al ambassadeurs? Wat extra tips kunnen nooit kwaad.

Niets is leuker dan werknemers die zich volledig smijten voor uw bedrijf. Zowel on- als offline! Kan dit in uw onderneming beter? Lees dan zeker het artikel. Zijn uw werknemers al ambassadeurs? Wat extra tips kunnen nooit kwaad.

Read more

CASE: FLOW

Bij een fusie tussen 2 bedrijven stelt zich dikwijls de vraag: wat is nu ons overkoepelend verhaal?

Read more

BERLIN TRENDTRIP

TRENDS

TRENDS

BERLIN TRENDTRIP

Om mijn diploma te vieren gaf ik mezelf een trendtrip cadeau naar Berlijn. Samen met de Pom, Interreg, Trendwolves en 45 andere ondernemers gingen we op ontdekking.

Om mijn diploma te vieren gaf ik mezelf een trendtrip cadeau naar Berlijn. Samen met de Pom, Interreg, Trendwolves en 45 andere ondernemers gingen we op ontdekking.

Read more

EVENTS

TedX Ghent Salon Modern Romance

Romeo, oh Romeo wherefore art things complicated Romeo?

 

Read more

Interview over trots

PROUD MARY

PROUD MARY

Interview over trots

Trots zijn op uzelf, de meeste nuchtere Belgen vinden dat vaak geen positieve eigenschap. Nochtans kan het absoluut geen kwaad om af en toe uzelf in de bloemen te zetten. Als marketingexperte leg ik u uit waarom. 

Trots zijn op uzelf, de meeste nuchtere Belgen vinden dat vaak geen positieve eigenschap. Nochtans kan het absoluut geen kwaad om af en toe uzelf in de bloemen te zetten. Als marketingexperte leg ik u uit waarom. 

Read more

EVENTS

TROTS EN ZEKER VAN MIJN ZAAK!

Zeker Van Haar Zaak, het netwerk voor vrouwelijke ondernemers stelt je voor: Let’s talk about event! 

Read more

Campfire Session evaluatie

EVENTS

EVENTS

Campfire Session evaluatie

Wat vond je van onze eerste Campfire Session? Hoe kunnen we de volgende sessie nog meer doen knetteren?

Wat vond je van onze eerste Campfire Session? Hoe kunnen we de volgende sessie nog meer doen knetteren?

Read more

PROUD MARY

WANDELEN IN DOK61

Dok61 is de naam van ons nieuwe pand. Bvba Admiraal en ons Proud Mary schip zijn er aangemeerd. 

Read more

Complimentenboekje nr. 1

PROUD MARY

PROUD MARY

Complimentenboekje nr. 1

We geven elkaar te weinig complimenten. Daar kan het Proud Mary complimentenboekje iets aan doen!

We geven elkaar te weinig complimenten. Daar kan het Proud Mary complimentenboekje iets aan doen!

Read more

PROUD MARY

EEN NIEUW DIPLOMA!

Stilstaan is achteruit gaan. Dat is ook mijn motto. Daarom is continu bijleren, nieuwe methodes aanleren een must. Proud Mary volgde in november een opleiding om de LEGO® SERIOUS PLAY® methode te faciliteren.

 

Read more

EVENTS

CAMPFIRE SESSION #3 - KEN JE KLANT

In onze derde Campfire Session focussen we op persona en hun customer journey. Als je een strategie ontwikkelt, dan moet je weten voor wie je dat doet. Anders kan je je net zo goed de moeite besparen.

Read more

De Toekomst van het shoppen

EVENTS

EVENTS

De Toekomst van het shoppen

Ik werd door Progres uitgenodigd om mee te gaan op tweedaagse inspiratietour in Antwerpen. Eerst een dagje inspiratie opdoen in Retailhub en in Antwerpen City, en op dag twee Creative Ville.

Ik werd door Progres uitgenodigd om mee te gaan op tweedaagse inspiratietour in Antwerpen. Eerst een dagje inspiratie opdoen in Retailhub en in Antwerpen City, en op dag twee Creative Ville.

Read more

EVENTS

Throwback Tuesday: Campfire Session #2

Onze 2de Campfire Session rond 'Employer Branding' was een succes.

Read more

INSTAGRAM NETJES INGEPLAND

STRATEGY

STRATEGY

INSTAGRAM NETJES INGEPLAND

Content marketing heeft de laatste jaren haar rol geclaimd in de online wereld. Iedereen is er nu wel van overtuigd dat je zonder goede content niet meer opgemerkt wordt. Maar elke content marketeer worstelt wel met twee demonen: inspiratie en discipline.

Content marketing heeft de laatste jaren haar rol geclaimd in de online wereld. Iedereen is er nu wel van overtuigd dat je zonder goede content niet meer opgemerkt wordt. Maar elke content marketeer worstelt wel met twee demonen: inspiratie en discipline.

Read more

EVENTS

PROUD MARY CAMPFIRE SESSIONS

Sluit de zomer geïnspireerd af met de Proud Mary Campfire Sessions.

Read more

Ondernemers #10: Bij Proud Mary staat trots centraal

PROUD MARY

PROUD MARY

Ondernemers #10: Bij Proud Mary staat trots centraal

De Proud Mary aanpak prikkelde het VOKA-magazine Ondernemers. We zaten samen voor een fijn gesprek en kregen een mooi artikel in hun meinummer.

De Proud Mary aanpak prikkelde het VOKA-magazine Ondernemers. We zaten samen voor een fijn gesprek en kregen een mooi artikel in hun meinummer.

Read more

TRENDS

UBA TRENDS 2019

Benieuwd of ik veel nieuwe trends zal horen op het UBA Trendcongres of eerder dezelfde trends zal zien terugkomen maar dan anders benoemd. 

Read more

LOFBAND

PROUD MARY

PROUD MARY

LOFBAND

Win een optreden van de LOFband bij jou op het werk.

Win een optreden van de LOFband bij jou op het werk.

Read more

PROUD MARY

DIT WAS DE ALL YOU NEED IS LOF-TOUR

Vorige vrijdag toerde de LOFband langs vijf bedrijven. Hun optreden met de figuurlijke loftrompet werd meer dan gesmaakt. Klik hier voor een sfeerreportage van deze hartverwarmende dag!

Read more

ONCE-A-YEAR ORCHID

TRENDS

TRENDS

ONCE-A-YEAR ORCHID

Als dat geen orch-idee is!

Als dat geen orch-idee is!

Read more

PROUD MARY

WISHING YOU ALL THE LOF IN 2019

Fijne feestdagen iedereen! Wij zijn terug op 31 december.

Read more

Complimentenboekje nr. 3

PROUD MARY

PROUD MARY

Complimentenboekje nr. 3

Naar aanleiding van ons 6-jarig bestaan lanceren we een gloednieuw, en ja, we geven het toe, kleurrijk complimentenboekje.

Naar aanleiding van ons 6-jarig bestaan lanceren we een gloednieuw, en ja, we geven het toe, kleurrijk complimentenboekje.

Read more

PROUD MARY

4 TIPS VOOR GROEIBEDRIJVEN

Aan het groeien, maar even de pedalen kwijt? Wij helpen u ze terug te vinden met deze 4 tips.

Read more

CASE: GASTHUIS

CASE: GASTHUIS

Begin 2018 opende het Gasthuis een gloednieuw woonzorgcentrum in Poperinge. Om de bewoners van de 74 woongelegenheden een warm huis te bieden, gingen ze op zoek naar meer dan 50 nieuwe medewerkers.

Begin 2018 opende het Gasthuis een gloednieuw woonzorgcentrum in Poperinge. Om de bewoners van de 74 woongelegenheden een warm huis te bieden, gingen ze op zoek naar meer dan 50 nieuwe medewerkers.

Read more

WAT IS EEN INTERNE-WAARDEN-CAMPAGNE?

Er wordt veel gesproken over een interne-waarden-campagne. Maar wat is dat nu eigenlijk? Lees er hier alles over.

Read more

Een sterke HR-campagne opzetten

Een sterke HR-campagne opzetten

Binnen een HR-campagne kan een sterk creatief concept heel belangrijk zijn. Wat geeft de doorslag om er mee aan de slag te gaan? Lees alles over de kracht van een creatief concept in dit artikel.

Binnen een HR-campagne kan een sterk creatief concept heel belangrijk zijn. Wat geeft de doorslag om er mee aan de slag te gaan? Lees alles over de kracht van een creatief concept in dit artikel.

Read more

5 STAPPEN OM EEN HR-CAMPAGNE OP TE ZETTEN

Een HR-campagne opzetten is niet altijd gemakkelijk. Met deze 5 stappen bent u al een heel eind dichter om gemotiveerde ambassadeurs te creëren.

Read more

HET BELANG VAN INTERNE WAARDEN BIJ HET ZOEKEN VAN NIEUW PERSONEEL

HET BELANG VAN INTERNE WAARDEN BIJ HET ZOEKEN VAN NIEUW PERSONEEL

Met uitstekende kernwaarden zorgt u ervoor dat uw onderneming aantrekkelijk is. Lees verder als u nieuw personeel wil aanwerven.

Met uitstekende kernwaarden zorgt u ervoor dat uw onderneming aantrekkelijk is. Lees verder als u nieuw personeel wil aanwerven.

Read more

WAAROM POSITIONEREN?

Positioneren is belangrijk. Niet enkel voor uw klanten, ook voor uzelf! Waarom dat zo is leest u hier.

Read more

STORYTELLING

STORYTELLING

Storytelling wordt niet alleen gebruikt in films. Ook uw bedrijf heeft een verhaal. 

Storytelling wordt niet alleen gebruikt in films. Ook uw bedrijf heeft een verhaal. 

Read more

VERDWIJNT DE GRENS TUSSEN INTERNE EN EXTERNE WAARDEN?

Intern versus extern, producten versus diensten... Waar ligt de grens en waar verdwijnt ze?

Read more

WAT IS POSITIONEREN?

WAT IS POSITIONEREN?

Met de volgende woorden 'wolf, grootmoeder, meisje en rood jasje' weet u meteen over wat ik spreek. Maar, welke unieke woorden kenmerken uw bedrijf? 

Met de volgende woorden 'wolf, grootmoeder, meisje en rood jasje' weet u meteen over wat ik spreek. Maar, welke unieke woorden kenmerken uw bedrijf? 

Read more

STRATEGY

Wat is een content strategie?

Content strategie… Een term dat veel ondernemers afschrikt. Maar eng is het helemaal niet! Lees meer.

Read more

HOE CONTENT CREËREN?

STRATEGY

STRATEGY

HOE CONTENT CREËREN?

Content creëren loopt niet altijd van een leien dak. Met deze vier manieren creëert u snel én gemakkelijk veel content. Lees meer.

Content creëren loopt niet altijd van een leien dak. Met deze vier manieren creëert u snel én gemakkelijk veel content. Lees meer.

Read more

CASE: BEIRENS

Een unieke boodschap definiëren aan de hand van een positioneringsoefening.

Read more

MARKETING AUTOMATION

STRATEGY

STRATEGY

MARKETING AUTOMATION

Wat is er leuker dan saaie, repetitieve taken te automatiseren? Juist… Via marketing automation laat u nu uw computer veel online taken uitvoeren zonder dat u zich daarmee hoeft bezig te houden.

Wat is er leuker dan saaie, repetitieve taken te automatiseren? Juist… Via marketing automation laat u nu uw computer veel online taken uitvoeren zonder dat u zich daarmee hoeft bezig te houden.

Read more

STRATEGY

DE SALES FUNNEL IN BEELD GEBRACHT

Elke klant doorloopt de stappen van de sales funnel. Lees alles over de wat en hoe in dit artikel.

Read more

NOOD AAN EEN HERPOSITIONERING

NOOD AAN EEN HERPOSITIONERING

Uw onderneming groeit, uw kijk op de business verandert, u biedt nieuwe producten aan… Tijd voor een herpositionering!

Uw onderneming groeit, uw kijk op de business verandert, u biedt nieuwe producten aan… Tijd voor een herpositionering!

Read more

TRENDS

DUTCH DESIGN DAYS 2018

Dutch Design Days. Een ware onderdompeling in een creatief inspiratievat!

Read more

WANNEER ZIJN INTERNE WAARDEN BELANGRIJK?

WANNEER ZIJN INTERNE WAARDEN BELANGRIJK?

In de volgende 4 situaties zijn interne waarden echt belangrijk. Bevindt uw onderneming zich in één van deze 4 situaties? Neem dan contact op en wij begeleiden u op juiste wijze. 

In de volgende 4 situaties zijn interne waarden echt belangrijk. Bevindt uw onderneming zich in één van deze 4 situaties? Neem dan contact op en wij begeleiden u op juiste wijze. 

Read more

4 TIPS OM JOUW POSITIONERING TE BEPALEN

Wat is uw unieke positionering? Wij helpen u verder aan de hand van deze 4 tips.

Read more

CONTENTKANALEN

STRATEGY

STRATEGY

CONTENTKANALEN

Social media is niet het enige kanaal om content te delen. Ontdek welke on- en offline kanalen er nog kunnen gebruikt worden.

Social media is niet het enige kanaal om content te delen. Ontdek welke on- en offline kanalen er nog kunnen gebruikt worden.

Read more

TRENDS

WELKE POP-UPS ZIJN ER IN POP-UP LAND?

In onze trend "Quest" hadden we het eerder al over onder andere pop-ups en roadshows. In dit artikel geven we wat inspiratie voor merken zodat zij op deze trend kunnen inspelen.

Read more

COMPLIMENTEN & TESTIMONIALS

PROUD MARY

PROUD MARY

COMPLIMENTEN & TESTIMONIALS

Niet alleen Proud Mary zet zijn klanten in de verf, soms mag het ook eens omgekeerd.

Niet alleen Proud Mary zet zijn klanten in de verf, soms mag het ook eens omgekeerd.

Read more

EVENTS

TERUGBLIK: TREND SEMINAR 2017

Terugblik naar het trendseminarie 2017! 

Read more

CREATIEF CONSULTANT BIJ FLANDERS DC

PROUD MARY

PROUD MARY

CREATIEF CONSULTANT BIJ FLANDERS DC

Flanders DC helpt creatieve ondernemers met advies op maat. Proud Mary maakt vanaf heden deel uit van dit adviesteam! 

Flanders DC helpt creatieve ondernemers met advies op maat. Proud Mary maakt vanaf heden deel uit van dit adviesteam! 

Read more

PROUD MARY

NEW MARY IN TOWN

New Mary in town!

Read more

5 REDENEN OM FOTO'S TE GEBRUIKEN

CAMPAIGN

CAMPAIGN

5 REDENEN OM FOTO'S TE GEBRUIKEN

Wanneer je een stukje informatie hoort, is de kans dat je het na drie dagen nog weet slechts 10%. Is dat niet even schrikken? 

Wanneer je een stukje informatie hoort, is de kans dat je het na drie dagen nog weet slechts 10%. Is dat niet even schrikken? 

Read more

EVENTS

Behind the scenes

Samen met een aantal fervente en enthousiaste supporters gingen we in maart op stap om voor de nietsvermoedende passant te supporteren.

Read more

OPENINGSFEEST

EVENTS

EVENTS

OPENINGSFEEST

Om de intrede in ons nieuw pand te vieren hadden we jullie gevraagd koers te varen richting DOK61. Bedankt voor jullie aanwezigheid.

Om de intrede in ons nieuw pand te vieren hadden we jullie gevraagd koers te varen richting DOK61. Bedankt voor jullie aanwezigheid.

Read more

EVENTS

Behind the scenes

Het begon allemaal een paar maand terug met een creatief idee ... 

 

CONTACT

bel ons 0497 55 15 09 of 051 80 77 90

mail ons tina@proudmary.be

Of kom langs

Je kan Proud Mary vinden in de Sint Petrus en Paulusstraat 61. Sla je afrit 7 Haven af, dan neem je de Mandellaan, rij je de spoorweg over richting Rumbeke en kom je erop uit. Heb je afrit 6 genomen, Roeselare-Rumbeke dan rij je via de N36, de Oekensestraat in, langs de markt van Rumbeke de Sint Petrus en Paulusstraat in. Wij zitten op de hoek.

Sint Petrus en Paulusstraat 61
8800 Roeselare

Facturatiegegevens

bvba Admiraal - Proud Mary - Sint Petrus en Paulusstraat 61 - 8800 Roeselare
BE 0838.936.766 - IBAN BE 89 00 16 5020 1685 - BIC GEBA BE BB

Sluiten