Menu
Read more

PROUD MARY

"ALL YOU NEED IS LOF" BOEKJE

Naar aanleiding van ons 6-jarig bestaan lanceren we een gloednieuw, en ja, we geven het toe, kleurrijk complimentenboekje.

07.12.2018
Read more

REFERRAL

PROUD MARY

PROUD MARY

REFERRAL

Ken jij een onderneming of persoon die wij met onze diensten kunnen helpen?

06.12.2018

Ken jij een onderneming of persoon die wij met onze diensten kunnen helpen?

Read more

PROUD MARY

4 TIPS VOOR GROEIBEDRIJVEN

Aan het groeien, maar even de pedalen kwijt? Wij helpen je ze terug te vinden met deze 4 tips.

29.11.2018
Read more

5 VOORDELEN VAN HET BEPALEN VAN EEN UNIEKE POSITIONERING

POSITIONERING

POSITIONERING

5 VOORDELEN VAN HET BEPALEN VAN EEN UNIEKE POSITIONERING

5 voordelen van het bepalen van een unieke positionering, bij welk punt heb jij het meest baat? 

26.11.2018

5 voordelen van het bepalen van een unieke positionering, bij welk punt heb jij het meest baat? 

Read more

INTERNE WAARDEN

WAT IS EEN INTERNE-WAARDEN-CAMPAGNE?

Er wordt veel gesproken over een interne-waarden-campagne. Maar wat is dat nu eigenlijk? Lees er hier alles over.

23.11.2018
Read more

DE KRACHT VAN EEN STERK CREATIEF CONCEPT BINNEN EEN HR-CAMPAGNE

INTERNE WAARDEN

INTERNE WAARDEN

DE KRACHT VAN EEN STERK CREATIEF CONCEPT BINNEN EEN HR-CAMPAGNE

Binnen een HR-campagne kan een sterk creatief concept heel belangrijk zijn. Wat geeft jou de doorslag om er mee aan de slag te gaan? Lees alles over de kracht van een creatief concept in dit artikel.

23.11.2018

Binnen een HR-campagne kan een sterk creatief concept heel belangrijk zijn. Wat geeft jou de doorslag om er mee aan de slag te gaan? Lees alles over de kracht van een creatief concept in dit artikel.

Read more

INTERNE WAARDEN

5 STAPPEN OM EEN HR-CAMPAGNE OP TE ZETTEN

Een HR-campagne opzetten is niet altijd gemakkelijk. Met deze 5 stappen ben je toch al een heel eind dichter om gemotiveerde ambassadeurs te hebben.

23.11.2018
Read more

STORYTELLING

POSITIONERING

POSITIONERING

STORYTELLING

Storytelling wordt niet alleen gebruikt in films. Ook je bedrijf heeft een verhaal. 

21.11.2018

Storytelling wordt niet alleen gebruikt in films. Ook je bedrijf heeft een verhaal. 

Read more

INTERNE WAARDEN

VERDWIJNT DE GRENS TUSSEN INTERNE EN EXTERNE WAARDEN?

Intern versus extern, producten versus diensten... Waar ligt de grens en waar verdwijnt ze?

21.11.2018
Read more

HET BELANG VAN INTERNE WAARDEN BIJ HET ZOEKEN VAN NIEUW PERSONEEL

INTERNE WAARDEN

INTERNE WAARDEN

HET BELANG VAN INTERNE WAARDEN BIJ HET ZOEKEN VAN NIEUW PERSONEEL

Met uitstekende kernwaarden zorg je ervoor dat je onderneming aantrekkelijk is. Klik op de link als je nieuw personeel aan het aanwerven bent.

21.11.2018

Met uitstekende kernwaarden zorg je ervoor dat je onderneming aantrekkelijk is. Klik op de link als je nieuw personeel aan het aanwerven bent.

Read more

POSITIONERING

WAAROM POSITIONEREN?

Positioneren is belangrijk. Niet enkel voor je klanten, ook voor jezelf! Waarom dat zo is lees je hier.

21.11.2018
Read more

WAT IS POSITIONEREN?

POSITIONERING

POSITIONERING

WAT IS POSITIONEREN?

Met de volgende woorden 'wolf, grootmoeder, meisje en rood jasje' weet je meteen over wat ik spreek. Maar, welke unieke woorden kenmerken jouw bedrijf? 

20.11.2018

Met de volgende woorden 'wolf, grootmoeder, meisje en rood jasje' weet je meteen over wat ik spreek. Maar, welke unieke woorden kenmerken jouw bedrijf? 

Read more

CONTENT MARKETING

HOE CONTENT CREËREN?

Content creëren loopt niet altijd van een leien dak. Met deze vier manieren creëer je snel én gemakkelijk veel content. Lees meer.

19.11.2018
Read more

CONTENT HEEFT EEN DOEL

CONTENT MARKETING

CONTENT MARKETING

CONTENT HEEFT EEN DOEL

Sta jij, net als wij, voldoende stil bij het doeltype van je gedeelde bericht? Lees alle 6 de doeltypes in dit artikel.

19.11.2018

Sta jij, net als wij, voldoende stil bij het doeltype van je gedeelde bericht? Lees alle 6 de doeltypes in dit artikel.

Read more

CONTENT MARKETING

MARKETING AUTOMATION

Wat is er leuker dan saaie, repetitieve taken te automatiseren? Juist… Via marketing automation kan je nu je computer veel online taken laten uitvoeren (zonder dat jij je daarmee hoeft bezig te houden.)

19.11.2018
Read more

WAAROM HEB JE NOOD AAN CONTENT MARKETING?

CONTENT MARKETING

CONTENT MARKETING

WAAROM HEB JE NOOD AAN CONTENT MARKETING?

Weet je al wat je wil communiceren maar weet je niet wat de beste manier is? Dan helpt content marketing zeker! Lees meer.

19.11.2018

Weet je al wat je wil communiceren maar weet je niet wat de beste manier is? Dan helpt content marketing zeker! Lees meer.

Read more

CONTENT MARKETING

DE SALES FUNNEL IN BEELD GEBRACHT

Elke klant doorloopt de stappen van de sales funnel. Lees alles over de wat en hoe in dit artikel.

17.11.2018
Read more

NOOD AAN EEN HERPOSITIONERING

POSITIONERING

POSITIONERING

NOOD AAN EEN HERPOSITIONERING

Je onderneming groeit, je kijk op de business verandert, je biedt nieuwe producten aan… Tijd voor een herpositionering!

03.11.2018

Je onderneming groeit, je kijk op de business verandert, je biedt nieuwe producten aan… Tijd voor een herpositionering!

Read more

TRENDS

DUTCH DESIGN DAYS 2018

Dutch Design Days. Een ware onderdompeling in een creatief inspiratievat!

29.10.2018
Read more

WANNEER ZIJN INTERNE WAARDEN BELANGRIJK?

INTERNE WAARDEN

INTERNE WAARDEN

WANNEER ZIJN INTERNE WAARDEN BELANGRIJK?

In de volgende 4 situaties zijn interne waarden echt belangrijk. Bevindt je onderneming zich in één van deze 4 situaties? Neem dan contact op en wij begeleiden je op juiste wijze. 

15.10.2018

In de volgende 4 situaties zijn interne waarden echt belangrijk. Bevindt je onderneming zich in één van deze 4 situaties? Neem dan contact op en wij begeleiden je op juiste wijze. 

Read more

POSITIONERING

4 TIPS OM JOUW POSITIONERING TE BEPALEN

Wat is jouw unieke positionering? Wij helpen je verder aan de hand van deze 4 tips.

29.09.2018
Read more

CONTENTKANALEN

CONTENT MARKETING

CONTENT MARKETING

CONTENTKANALEN

Social media is niet het enige kanaal om content te delen. Ontdek welke on- en offline kanalen er nog kunnen gebruikt worden.

19.09.2018

Social media is niet het enige kanaal om content te delen. Ontdek welke on- en offline kanalen er nog kunnen gebruikt worden.

Read more

PROUD MARY

Vakantie 2018

Wij zijn weg... Maar geen paniek! We zijn terug op 06/08. Fijn verlof van het Proud Mary team!
 

20.07.2018
Read more

BERLIN TRENDTRIP

TRENDS

TRENDS

BERLIN TRENDTRIP

Om mijn diploma te vieren gaf ik mezelf een trendtrip cadeau naar Berlijn. Samen met de Pom, Interreg, Trendwolves en 45 andere ondernemers gingen we op ontdekking.

19.07.2017

Om mijn diploma te vieren gaf ik mezelf een trendtrip cadeau naar Berlijn. Samen met de Pom, Interreg, Trendwolves en 45 andere ondernemers gingen we op ontdekking.

Read more

EVENTS

TEDX: OVER MODERNE RELATIES, TECHNOLOGIE EN LIEFDE

Tina werd uitgenodigd om op TEDX Ghent Salon met als thema Modern Romance, de avond te hosten en er haar verhaal te brengen.

14.02.2017
Read more

TEDX GHENT SALON MODERN ROMANCE

EVENTS

EVENTS

TEDX GHENT SALON MODERN ROMANCE

Romeo, oh Romeo wherefore art things complicated Romeo?

 

08.02.2017

Romeo, oh Romeo wherefore art things complicated Romeo?

 

Read more

EVENTS

TERUGBLIK: TREND SEMINAR 2017

Terugblik naar het trendseminarie 2017! 

30.01.2017
Read more

INTERVIEW OVER TROTS: TINA AAN HET WOORD

PROUD MARY

PROUD MARY

INTERVIEW OVER TROTS: TINA AAN HET WOORD

Trots zijn op uzelf, de meeste nuchtere Belgen vinden dat vaak geen positieve eigenschap. Nochtans kan het absoluut geen kwaad om af en toe uzelf in de bloemen te zetten. Als marketingexperte leg ik u uit waarom. 

06.01.2017

Trots zijn op uzelf, de meeste nuchtere Belgen vinden dat vaak geen positieve eigenschap. Nochtans kan het absoluut geen kwaad om af en toe uzelf in de bloemen te zetten. Als marketingexperte leg ik u uit waarom. 

Read more

CAMPAGNEWERK

LEVENDE BEELDEN ALS CAMPAGNEBOOSTER

Een levende foto? Is dat een foto met beweging of een filmpje dat stilstaat? Wel het is een combinatie. 

30.11.2016
Read more

TROTS EN ZEKER VAN MIJN ZAAK!

EVENTS

EVENTS

TROTS EN ZEKER VAN MIJN ZAAK!

Zeker Van Haar Zaak, het netwerk voor vrouwelijke ondernemers stelt je voor: Let’s talk about event! 

20.10.2016

Zeker Van Haar Zaak, het netwerk voor vrouwelijke ondernemers stelt je voor: Let’s talk about event! 

Read more

PROUD MARY

NEW MARY IN TOWN

New Mary in town!

05.09.2016
Read more

5 REDENEN OM FOTO'S TE GEBRUIKEN

CAMPAGNEWERK

CAMPAGNEWERK

5 REDENEN OM FOTO'S TE GEBRUIKEN

Wanneer je een stukje informatie hoort, is de kans dat je het na drie dagen nog weet slechts 10%. Is dat niet even schrikken? 

03.04.2016

Wanneer je een stukje informatie hoort, is de kans dat je het na drie dagen nog weet slechts 10%. Is dat niet even schrikken? 

Read more

EVENTS

INNOVATIE-SEMINARIEREEKS

Save the date! Hou alvast dinsdag 23/02, dinsdag 1/03 en dinsdag 15/03 vrij tussen 18.30 en 21.30. Dan kan je bij Proud Mary  terecht voor 3 leerrijke sessies over innoveren. 

 

23.02.2016
Read more

TRENDSEMINAR 2016

EVENTS

EVENTS

TRENDSEMINAR 2016

Proud Mary BrainTapas. Korte hapklare gerichte seminars in een aangenaam kader...dat zijn de Proud Mary Brain Tapas. We plannen een aantal seminars waar u als ondernemer direct mee aan de slag kan.

26.01.2016

Proud Mary BrainTapas. Korte hapklare gerichte seminars in een aangenaam kader...dat zijn de Proud Mary Brain Tapas. We plannen een aantal seminars waar u als ondernemer direct mee aan de slag kan.

Read more

PROUD MARY

WANDELEN IN DOK61

Dok61 is de naam van ons nieuwe pand. Bvba Admiraal en ons Proud Mary schip zijn er aangemeerd. 

14.06.2015
Read more

COMPLIMENTENBOEKJE

PROUD MARY

PROUD MARY

COMPLIMENTENBOEKJE

We geven elkaar te weinig complimenten. Daar kan het Proud Mary complimentenboekje iets aan doen!

25.03.2015

We geven elkaar te weinig complimenten. Daar kan het Proud Mary complimentenboekje iets aan doen!

Read more

PROUD MARY

VERHUIS!

Proud Mary is voortaan aangemeerd in DOK61. Dat is de naam van het nieuw aangekochte pand waar we voortaan te vinden zijn.

24.03.2015
Read more

SEPPE VAN GROENINGEN

PROUD MARY

PROUD MARY

SEPPE VAN GROENINGEN

Juli 2014. Na 999 km arriveren we in Moulin d’Escapat, in hartje Saint-Puy. We gaan hier even verpozen alvorens de weg verder te zetten naar Barcelona. Ik keek ernaar uit. 

21.11.2014

Juli 2014. Na 999 km arriveren we in Moulin d’Escapat, in hartje Saint-Puy. We gaan hier even verpozen alvorens de weg verder te zetten naar Barcelona. Ik keek ernaar uit. 

Read more

EVENTS

Behind the scenes

Het begon allemaal een paar maand terug met een creatief idee ... 

 

10.11.2014
Read more

CONTENT MARKETING

CONTENT MARKETING WORKBOOK

Wil je groeien met je onderneming, maar weet je niet goed hoe je een strategie moet bepalen? Ga aan de slag met dit handig en overzichtelijk content marketing workbook.

06.12.2018
Read more

PROUD MARY SHOWREEL

PROUD MARY

PROUD MARY

PROUD MARY SHOWREEL

Niets doet zoveel deugd als een compliment of een welgemeend woordje van lof. Want lof maakt trots. En trots doet groeien. We weten het, eigen lof stinkt zeggen ze, maar wij geloven dat eigen lof ook wat blinkt.

05.12.2018

Niets doet zoveel deugd als een compliment of een welgemeend woordje van lof. Want lof maakt trots. En trots doet groeien. We weten het, eigen lof stinkt zeggen ze, maar wij geloven dat eigen lof ook wat blinkt.

Read more

INTERNE WAARDEN

CASE: GASTHUIS

Begin 2018 opende het Gasthuis een gloednieuw woonzorgcentrum in Poperinge. Om de bewoners van de 74 woongelegenheden een warm huis te bieden, gingen ze op zoek naar meer dan 50 nieuwe medewerkers.

26.11.2018
Read more

CASE: CORNQUET

POSITIONERING

POSITIONERING

CASE: CORNQUET

Een nieuw product lanceren op de markt.

25.11.2018

Een nieuw product lanceren op de markt.

Read more

INTERNE WAARDEN

WAT IS EMPLOYER BRANDING?

De reputatie van je bedrijf is niet iets wat eenmalig en meteen gekend is. Je moet daaraan bouwen, samen met je werknemers.

23.11.2018
Read more

HET BELANG VAN EEN GEFUNDEERDE HR-CAMPAGNE

INTERNE WAARDEN

INTERNE WAARDEN

HET BELANG VAN EEN GEFUNDEERDE HR-CAMPAGNE

Engageer je medewerkers door een gefundeerde HR-campagne. Want een gemotiveerde werknemer is er twee waard!

23.11.2018

Engageer je medewerkers door een gefundeerde HR-campagne. Want een gemotiveerde werknemer is er twee waard!

Read more

INTERNE WAARDEN

DE PROUD MARY INTERNE-WAARDEN-OEFENING

Via onze eigen Proud Mary methode bepalen bedrijven gemakkelijk hun interne waarden. Wanneer kom jij langs om ze te ontdekken?

23.11.2018
Read more

KERNWAARDEN VS POSITIONERINGSWAARDEN

INTERNE WAARDEN

INTERNE WAARDEN

KERNWAARDEN VS POSITIONERINGSWAARDEN

Kernwaarden en positioneringswaarden zijn moeilijk uit elkaar te halen. Wat nu echt het verschil is lees je hier.

21.11.2018

Kernwaarden en positioneringswaarden zijn moeilijk uit elkaar te halen. Wat nu echt het verschil is lees je hier.

Read more

INTERNE WAARDEN

HET BELANG VAN INTERNE WAARDEN NA EEN FUSIE

Na een fusie zijn interne waarden belangrijk. Twee werelden met hun eigen waarden worden één. Lees ons artikel en leer bij waarom interne waarden echt belang hebben.

21.11.2018
Read more

WAT IS HET RESULTAAT VAN EEN POSITIONERING?

POSITIONERING

POSITIONERING

WAT IS HET RESULTAAT VAN EEN POSITIONERING?

Een correcte en unieke positionering levert resultaten op. Welke dat precies zijn, lees je hier.

21.11.2018

Een correcte en unieke positionering levert resultaten op. Welke dat precies zijn, lees je hier.

Read more

POSITIONERING

ONZE METHODE

In onze Proud Mary methode gebeuren er 4 stappen tot een volledige positionering. Wanneer kom jij langs om ze te realiseren?

21.11.2018
Read more

WAT IS EEN POSITIONERINGSOEFENING?

POSITIONERING

POSITIONERING

WAT IS EEN POSITIONERINGSOEFENING?

Een positioneringsoefening zorgt voor een uniek DNA van je bedrijf. Hoe onderscheid jij je van alle concurrenten? Lees er meer over in dit artikel.

20.11.2018

Een positioneringsoefening zorgt voor een uniek DNA van je bedrijf. Hoe onderscheid jij je van alle concurrenten? Lees er meer over in dit artikel.

Read more

CONTENT MARKETING

SOORTEN CONTENT

Voor je berichten kan delen moet deze een doel hebben. Wat vind jij het meest belangrijk? Lees meer.

19.11.2018
Read more

CASE: BEIRENS

POSITIONERING

POSITIONERING

CASE: BEIRENS

Een unieke boodschap definiëren aan de hand van een positioneringsoefening.

19.11.2018

Een unieke boodschap definiëren aan de hand van een positioneringsoefening.

Read more

CONTENT MARKETING

WAT IS EEN CONTENT MARKETINGSTRATEGIE?

Content strategie… Een term dat veel ondernemers afschrikt. Maar eng is het helemaal niet! Lees meer.

19.11.2018
Read more

CASE: SPICA

POSITIONERING

POSITIONERING

CASE: SPICA

Spica, een bedrijf uit Kortrijk had nood aan een duidelijke positionering om hun internationale ambities waar te maken.

18.11.2018

Spica, een bedrijf uit Kortrijk had nood aan een duidelijke positionering om hun internationale ambities waar te maken.

Read more

INTERNE WAARDEN

HET BELANG VAN INTERNE WAARDEN BIJ EEN GROEISPURT

Weten je werknemers niet waarvoor je onderneming staat. Schrijf de interne waarden, die al jarenlang in je hoofd zitten, op en werk samen aan een groeiend bedrijf.

09.11.2018
Read more

MISSIE, VISIE EN POSITIONERING. EEN GOED TRIO OM MEE TE BEGINNEN.

POSITIONERING

POSITIONERING

MISSIE, VISIE EN POSITIONERING. EEN GOED TRIO OM MEE TE BEGINNEN.

Missie, visie en positionering. Met dit trio moet je zeker aan de slag!

30.10.2018

Missie, visie en positionering. Met dit trio moet je zeker aan de slag!

Read more

CONTENT MARKETING

CASE: FYR

Van positionering tot nieuwe naam, baseline en logo design.

22.10.2018
Read more

DE CONTENT TYPES

CONTENT MARKETING

CONTENT MARKETING

DE CONTENT TYPES

Weet jij hoeveel contenttypes er bestaan? Lees verder en ontdek hoeveel er verschillende types je écht kan gebruiken.

06.10.2018

Weet jij hoeveel contenttypes er bestaan? Lees verder en ontdek hoeveel er verschillende types je écht kan gebruiken.

Read more

INTERNE WAARDEN

HET BELANG VAN INTERNE WAARDEN OM JE PERSONEEL AMBASSADEUR TE MAKEN

Niets is leuker dan werknemers die zich volledig smijten voor je bedrijf. Zowel on- als offline! Kan dit in je onderneming beter? Lees dan zeker het artikel. Zijn je werknemers al ambassadeurs? Wat extra tips kunnen nooit kwaad.

28.09.2018
Read more

CASE: FLOW

POSITIONERING

POSITIONERING

CASE: FLOW

Bij een fusie tussen 2 bedrijven stelt zich dikwijls de vraag: wat is nu ons overkoepelend verhaal?

23.08.2018

Bij een fusie tussen 2 bedrijven stelt zich dikwijls de vraag: wat is nu ons overkoepelend verhaal?

Read more

TRENDS

WELKE POP-UPS ZIJN ER IN POP-UP LAND?

In onze trend "Quest" hadden we het eerder al over onder andere pop-ups en roadshows. In dit artikel geven we wat inspiratie voor merken zodat zij op deze trend kunnen inspelen.

13.06.2018
Read more

COMPLIMENTEN & TESTIMONIALS

PROUD MARY

PROUD MARY

COMPLIMENTEN & TESTIMONIALS

Niet alleen Proud Mary zet zijn klanten in de verf, soms mag het ook eens omgekeerd.

21.06.2017

Niet alleen Proud Mary zet zijn klanten in de verf, soms mag het ook eens omgekeerd.

Read more

CAMPAGNEWERK

TEKST EN BEELD: EEN MOOI KOPPEL

Hoe kijken we naar een website? En kijken we op dezelfde manier dan naar een advertentie of magazine ?

09.02.2017
Read more

CREATIEF ROESELARE

PROUD MARY

PROUD MARY

CREATIEF ROESELARE

In de Pub verscheen er een artikel over Roeselare, niet te onderschatten.

06.02.2017

In de Pub verscheen er een artikel over Roeselare, niet te onderschatten.

Read more

PROUD MARY

TROTS OP DE PROUD PROJECTS WEBSHOP

Voor trotse producten kan je voortaan op onze webshop Proud Projects terecht! 

09.01.2017
Read more

NAAR TRADITIE: TRENDSEMINAR 2017

EVENTS

EVENTS

NAAR TRADITIE: TRENDSEMINAR 2017

Wat brengt 2017? Ja hoor, goede gewoontes gaan we gewoon herhalen. Een trendseminar, een networkevent én een nieuwjaarsdrink in één. Speciaal voor jou als klant.

21.12.2016

Wat brengt 2017? Ja hoor, goede gewoontes gaan we gewoon herhalen. Een trendseminar, een networkevent én een nieuwjaarsdrink in één. Speciaal voor jou als klant.

Read more

PROUD MARY

CREATIEF CONSULTANT BIJ FLANDERS DC

Flanders DC helpt creatieve ondernemers met advies op maat. Proud Mary maakt vanaf heden deel uit van dit adviesteam! 

28.10.2016
Read more

OUT OF OFFICE

EVENTS

EVENTS

OUT OF OFFICE

Out of office is een nieuw event-concept van het ‘love to be free’ netwerk. 

17.10.2016

Out of office is een nieuw event-concept van het ‘love to be free’ netwerk. 

Read more

EVENTS

INNOVATIESEMINARIE 2016

Het innovatietraject is ondertussen afgelopen en de deelnemers hebben afscheid kunnen nemen met een laatste drink. Speciaal voor de gelegenheid hadden de dames van het Gulden Spoor hun heerlijke bieren bij.

04.04.2016
Read more

SFEERBEELDEN VAN HET INNOVATIESEMINARIE

EVENTS

EVENTS

SFEERBEELDEN VAN HET INNOVATIESEMINARIE

Het was een geslaagde eerste sessie van het innovatie-seminar. Een paar sfeerbeelden als bewijs.

24.02.2016

Het was een geslaagde eerste sessie van het innovatie-seminar. Een paar sfeerbeelden als bewijs.

Read more

EVENTS

DE TREND INGEZET... HET 1STE SEMINAR ZIT EROP

"Bedankt Tina voor de gastvrijheid en jouw presentatie over de komende trends. " Glenn De Potter

"Dank om ons op de hoogte te brengen van de komende trends. Mooie en klassevolle presentatie! " Joke Vandromme

28.01.2016
Read more

BRYO

EVENTS

EVENTS

BRYO

Ik ben niet alleen meter van Plato- Voka voor de groep Consultants, nu en dan fungeer ik ook als klankbord voor Bryo. Ook deze keer paseerden er enthousiaste Bryo-deelnemers en gaf ik bovendien een volzette workshop Facebookmarketing in Greenbridge, Oostende.

23.11.2015

Ik ben niet alleen meter van Plato- Voka voor de groep Consultants, nu en dan fungeer ik ook als klankbord voor Bryo. Ook deze keer paseerden er enthousiaste Bryo-deelnemers en gaf ik bovendien een volzette workshop Facebookmarketing in Greenbridge, Oostende.

Read more

EVENTS

Behind the scenes

Samen met een aantal fervente en enthousiaste supporters gingen we in maart op stap om voor de nietsvermoedende passant te supporteren.

25.03.2015
Read more

OPENINGSFEEST

EVENTS

EVENTS

OPENINGSFEEST

Om de intrede in ons nieuw pand te vieren hadden we jullie gevraagd koers te varen richting DOK61. Bedankt voor jullie aanwezigheid.

25.03.2015

Om de intrede in ons nieuw pand te vieren hadden we jullie gevraagd koers te varen richting DOK61. Bedankt voor jullie aanwezigheid.

Read more

EVENTS

BIZCAMP 26 FEBRUARI

Wil je ontspannen bijleren én anderen ook iets presenteren? Dat kan op bizcamp.

27.01.2015
Read more

EEN NIEUW DIPLOMA!

PROUD MARY

PROUD MARY

EEN NIEUW DIPLOMA!

Stilstaan is achteruit gaan. Dat is ook mijn motto. Daarom is continu bijleren, nieuwe methodes aanleren een must. Proud Mary volgde in november een opleiding om de LEGO® SERIOUS PLAY® methode te faciliteren.

 

14.11.2014

Stilstaan is achteruit gaan. Dat is ook mijn motto. Daarom is continu bijleren, nieuwe methodes aanleren een must. Proud Mary volgde in november een opleiding om de LEGO® SERIOUS PLAY® methode te faciliteren.

 

CONTACT

bel ons 0497 55 15 09 of 051 80 77 90

mail ons tina@proudmary.be

Of kom langs

Je kan Proud Mary vinden in de Sint Petrus en Paulusstraat 61. Sla je afrit 7 Haven af, dan neem je de Mandellaan, rij je de spoorweg over richting Rumbeke en kom je erop uit. Heb je afrit 6 genomen, Roeselare-Rumbeke dan rij je via de N36, de Oekensestraat in, langs de markt van Rumbeke de Sint Petrus en Paulusstraat in. Wij zitten op de hoek.

Sint Petrus en Paulusstraat 61
8800 Roeselare

Facturatiegegevens

bvba Admiraal - Proud Mary - Sint Petrus en Paulusstraat 61 - 8800 Roeselare
BE 0838.936.766 - IBAN BE 89 00 16 5020 1685 - BIC GEBA BE BB

Sluiten