Maak kennis met onze huisfotograaf: Marc Wallican.
Maak kennis met onze huisfotograaf: Marc Wallican.
Els van Hooft is studente Master Art Image & Design in Socio-Political Context aan Sint-Lucas in Antwerpen. Samen met Karin De Vylder gaf ze opnieuw betekenis aan de publieke ruimte.
‘A playful piece of furniture with ‘grown up aesthetic.’
Elien Pieters is de vrouw achter de MUM-flower, het hoofd van Gediflora én winnares van de Womed-award voor Onderneemster van het Jaar. In een interview wist ze ons te vertellen over haar carrière als businesswoman.
Onze huisfotograaf Marc Wallican werd met de foto “Viking” bekroond met “Best of Nation” in de “World Photographic Cup”.
Zijn je sociale media aan een zomers kleurtje toe? Duik in een zwembad vol inspiratie met onze zomerse contentplanner.
Met de veranderende behoeftes moet ook je content mee veranderen. Hou alvast 5 C's voor ogen: communiceren, context, care, crisispersona & customer journey.
In onze derde Campfire Session focussen we op persona en hun customer journey. Als je een strategie ontwikkelt, dan moet je weten voor wie je dat doet. Anders kan je je net zo goed de moeite besparen.
Onze 2de Campfire Session rond 'Employer Branding' was een succes.
Sluit de zomer geïnspireerd af met de Proud Mary Campfire Sessions.
Een verzekeringsmaatschappij in Zweden creëerde The Nasty Filter, een app die haattaal omzet in, euh, lieve woordjes.
Als dat geen orch-idee is!
Naar aanleiding van ons 6-jarig bestaan lanceren we een gloednieuw, en ja, we geven het toe, kleurrijk complimentenboekje.
Er wordt veel gesproken over een interne-waarden-campagne. Maar wat is dat nu eigenlijk? Lees er hier alles over.
Een HR-campagne opzetten is niet altijd gemakkelijk. Met deze 5 stappen bent u al een heel eind dichter om gemotiveerde ambassadeurs te creëren.
Positioneren is belangrijk. Niet enkel voor uw klanten, ook voor uzelf! Waarom dat zo is leest u hier.
Intern versus extern, producten versus diensten... Waar ligt de grens en waar verdwijnt ze?
Wat is er leuker dan saaie, repetitieve taken te automatiseren? Juist… Via marketing automation laat u nu uw computer veel online taken uitvoeren zonder dat u zich daarmee hoeft bezig te houden.
Voor u berichten kan delen moet deze een doel hebben. Wat is het meest belangrijk? Lees meer.
Uw onderneming groeit, uw kijk op de business verandert, u biedt nieuwe producten aan… Tijd voor een herpositionering!
Weet u hoeveel contenttypes er bestaan? Lees verder en ontdek hoeveel er verschillende types u écht kan gebruiken.
In onze trend "Quest" hadden we het eerder al over onder andere pop-ups en roadshows. In dit artikel geven we wat inspiratie voor merken zodat zij op deze trend kunnen inspelen.
Terugblik naar het trendseminarie 2017!
Dok61 is de naam van ons nieuwe pand. Bvba Admiraal en ons Proud Mary schip zijn er aangemeerd.
Stilstaan is achteruit gaan. Dat is ook mijn motto. Daarom is continu bijleren, nieuwe methodes aanleren een must. Proud Mary volgde in november een opleiding om de LEGO® SERIOUS PLAY® methode te faciliteren.
Edwin Van der Vennet is samen met zijn kompaan Stefaan Decroos zaakvoerder van beMatrix. Als wereldspeler in het ontwerp en de productie van profielen en systemen voor standenbouwers werken ze aan een innovatieve toekomst.
Lezen om te groeien persoonlijk of als ondernemer? Hier 3 tips.
Elk jaar op complimentendag gaat onze LOFband op pad naar diverse bedrijven met de meest swingende LOFliedjes. Dit jaar genoten In Flanders Fields Museum en Ypermuseum mee van een spetterende digitale versie.
De kortfilm Catherine, gecreëerd door Britt Raes, vertelt het verhaal van een meisje dat moeite heeft met het (in leven) houden van huisdieren.
Trots om mezelf voor te stellen als de nieuwe creative account bij Proud Mary.
Gedreven door alles wat met communicatie te maken heeft, kwam ik hier terecht...
Analyseer je (potentiële) klanten, personeel, leveranciers... Jan van de krantenwinkel om de hoek. Sofie van firma X. Het zijn allemaal persona waarmee je rekening moet houden bij deze stap. Een denkoefening die we graag met jullie doen.
The Proud Mary lofband keeps on rollin'!
Zet je team in de bloemetjes en geef ze een muzikaal compliment met onze LOFband.
In onze tweede Campfire Session focussen we op Employer Branding. Hoe bouw je een stevige reputatie als aantrekkelijke werkgever en hoe krijg je dat verkocht aan mogelijke sollicitanten?
De Proud Mary aanpak prikkelde het VOKA-magazine Ondernemers. We zaten samen voor een fijn gesprek en kregen een mooi artikel in hun meinummer.
Win een optreden van de LOFband bij jou op het werk.
Oona is vandaag exact 850 dagen in dienst. Ze vertelt je graag waarom ze toen voor Proud Mary koos.
Niets doet zoveel deugd als een compliment of een welgemeend woordje van lof. Want lof maakt trots. En trots doet groeien. We weten het, eigen lof stinkt zeggen ze, maar wij geloven dat eigen lof ook wat blinkt.
De reputatie van jouw bedrijf is niet iets wat eenmalig en meteen gekend is. Daaraan moet gebouwd worden, samen met je werknemers.
Via onze eigen Proud Mary methode bepalen bedrijven gemakkelijk hun interne waarden. Wanneer komt u langs om ze te bepalen?
In onze workshop doorlopen we 4 stappen om tot een volledige positionering te komen. Wanneer kom jij langs om ze te realiseren?
Na een fusie zijn interne waarden belangrijk. Twee werelden met hun eigen waarden worden één. Lees ons artikel en leer bij waarom interne waarden echt belang hebben.
Content strategie… Een term dat veel ondernemers afschrikt. Maar eng is het helemaal niet! Lees meer.
Staat u, net als wij, voldoende stil bij het doeltype van uw gedeelde bericht? Lees alle 6 de doeltypes in dit artikel.
Missie en visie. Met dit duo moet je zeker aan de slag!
Wat is uw unieke positionering? Wij helpen u verder aan de hand van deze 4 tips.
Om mijn diploma te vieren gaf ik mezelf een trendtrip cadeau naar Berlijn. Samen met de Pom, Interreg, Trendwolves en 45 andere ondernemers gingen we op ontdekking.
Trots zijn op uzelf, de meeste nuchtere Belgen vinden dat vaak geen positieve eigenschap. Nochtans kan het absoluut geen kwaad om af en toe uzelf in de bloemen te zetten. Als marketingexperte leg ik u uit waarom.
Samen met een aantal fervente en enthousiaste supporters gingen we in maart op stap om voor de nietsvermoedende passant te supporteren.
Het begon allemaal een paar maand terug met een creatief idee ...
Je kan Proud Mary vinden in de Sint Petrus en Paulusstraat 61. Sla je afrit 7 Haven af, dan neem je de Mandellaan, rij je de spoorweg over richting Rumbeke en kom je erop uit. Heb je afrit 6 genomen, Roeselare-Rumbeke dan rij je via de N36, de Oekensestraat in, langs de markt van Rumbeke de Sint Petrus en Paulusstraat in. Wij zitten op de hoek.
Sint Petrus en Paulusstraat 61
8800 Roeselare
bvba Admiraal - Proud Mary - Sint Petrus en Paulusstraat 61 - 8800 Roeselare
BE 0838.936.766 - IBAN BE 89 00 16 5020 1685 - BIC GEBA BE BB