Menu
Read more

STRATEGY

Oproep: spelbord zoekt klankbord

Wil jij met je organisatie of onderneming je interne waarden vastleggen? Test gratis onze toolbox en wees ons klankbord!

Read more

Online strategie: on the road to nowhere?

STRATEGY

STRATEGY

Online strategie: on the road to nowhere?

Elke ondernemer voelt tegenwoordig aan dat online communicatie niet meer uit de bedrijfsvoering weg te denken is. Wij helpen je de weg te vinden.

Elke ondernemer voelt tegenwoordig aan dat online communicatie niet meer uit de bedrijfsvoering weg te denken is. Wij helpen je de weg te vinden.

Read more

STRATEGY

De 5 C's in tijden van corona

Met de veranderende behoeftes moet ook je content mee veranderen. Hou alvast 5 C's voor ogen: communiceren, context, care, crisispersona & customer journey.

Read more

5 voordelen van een unieke positionering

STRATEGY

STRATEGY

5 voordelen van een unieke positionering

5 voordelen van het bepalen van een unieke positionering, bij welk punt hebt u het meest baat? 

5 voordelen van het bepalen van een unieke positionering, bij welk punt hebt u het meest baat? 

Read more

STRATEGY

Wat is employer branding?

De reputatie van jouw bedrijf is niet iets wat eenmalig en meteen gekend is. Daaraan moet gebouwd worden, samen met je werknemers.

Read more

Waarom is positionering belangrijk?

STRATEGY

STRATEGY

Waarom is positionering belangrijk?

Positioneren is belangrijk. Niet enkel voor uw klanten, ook voor uzelf! Waarom dat zo is leest u hier.

Positioneren is belangrijk. Niet enkel voor uw klanten, ook voor uzelf! Waarom dat zo is leest u hier.

Read more

STRATEGY

Kernwaarden versus positionering

Kernwaarden en positioneringswaarden zijn moeilijk uit elkaar te halen. Wat nu echt het verschil is, leest u hier.

Read more

Wat met de interne waarden na een fusie?

STRATEGY

STRATEGY

Wat met de interne waarden na een fusie?

Na een fusie zijn interne waarden belangrijk. Twee werelden met hun eigen waarden worden één. Lees ons artikel en leer bij waarom interne waarden echt belang hebben.

Na een fusie zijn interne waarden belangrijk. Twee werelden met hun eigen waarden worden één. Lees ons artikel en leer bij waarom interne waarden echt belang hebben.

Read more

STRATEGY

Wat is positioneren?

Met de volgende woorden 'wolf, grootmoeder, meisje en rood jasje' weet u meteen over wat ik spreek. Maar, welke unieke woorden kenmerken uw bedrijf? 

Read more

Marketing automation

STRATEGY

STRATEGY

Marketing automation

Wat is er leuker dan saaie, repetitieve taken te automatiseren? Juist… Via marketing automation laat u nu uw computer veel online taken uitvoeren zonder dat u zich daarmee hoeft bezig te houden.

Wat is er leuker dan saaie, repetitieve taken te automatiseren? Juist… Via marketing automation laat u nu uw computer veel online taken uitvoeren zonder dat u zich daarmee hoeft bezig te houden.

Read more

STRATEGY

Waarom heb je nood aan content marketing?

Weet u al wat u wilt communiceren maar weet u niet wat de beste manier is? Dan helpt content marketing zeker! Lees meer.

Read more

Soorten content

STRATEGY

STRATEGY

Soorten content

Voor u berichten kan delen moet deze een doel hebben. Wat is het meest belangrijk? Lees meer.

Voor u berichten kan delen moet deze een doel hebben. Wat is het meest belangrijk? Lees meer.

Read more

STRATEGY

De salesfunnel in beeld gebracht

Elke klant doorloopt de stappen van de sales funnel. Lees alles over de wat en hoe in dit artikel.

Read more

Nood aan een herpositionering

STRATEGY

STRATEGY

Nood aan een herpositionering

Uw onderneming groeit, uw kijk op de business verandert, u biedt nieuwe producten aan… Tijd voor een herpositionering!

Uw onderneming groeit, uw kijk op de business verandert, u biedt nieuwe producten aan… Tijd voor een herpositionering!

Read more

STRATEGY

De content types

Weet u hoeveel contenttypes er bestaan? Lees verder en ontdek hoeveel er verschillende types u écht kan gebruiken.

Read more

Interne waarden om je personeel ambassadeur te maken

STRATEGY

STRATEGY

Interne waarden om je personeel ambassadeur te maken

Niets is leuker dan werknemers die zich volledig smijten voor uw bedrijf. Zowel on- als offline! Kan dit in uw onderneming beter? Lees dan zeker het artikel. Zijn uw werknemers al ambassadeurs? Wat extra tips kunnen nooit kwaad.

Niets is leuker dan werknemers die zich volledig smijten voor uw bedrijf. Zowel on- als offline! Kan dit in uw onderneming beter? Lees dan zeker het artikel. Zijn uw werknemers al ambassadeurs? Wat extra tips kunnen nooit kwaad.

Read more

STRATEGY

Persona in de kijker

Analyseer je (potentiële) klanten, personeel, leveranciers... Jan van de krantenwinkel om de hoek. Sofie van firma X. Het zijn allemaal persona waarmee je rekening moet houden bij deze stap. Een denkoefening die we graag met jullie doen. 

Read more

Brand wheel

STRATEGY

STRATEGY

Brand wheel

Een merk creëren is meer dan een naam uitvinden en er een logo voor maken. Het is een doordachte strategie om het merk de juiste uitstraling te geven die de juiste doelgroep zal bereiken via de juiste kanalen… Bij Proud Mary gebruiken we daarvoor het brand wheel.

Een merk creëren is meer dan een naam uitvinden en er een logo voor maken. Het is een doordachte strategie om het merk de juiste uitstraling te geven die de juiste doelgroep zal bereiken via de juiste kanalen… Bij Proud Mary gebruiken we daarvoor het brand wheel.

Read more

STRATEGY

Instagram netjes ingepland

Content marketing heeft de laatste jaren haar rol geclaimd in de online wereld. Iedereen is er nu wel van overtuigd dat je zonder goede content niet meer opgemerkt wordt. Maar elke content marketeer worstelt wel met twee demonen: inspiratie en discipline.

Read more

Wat is een interne waarden campagne?

CAMPAIGN

CAMPAIGN

Wat is een interne waarden campagne?

Er wordt veel gesproken over een interne-waarden-campagne. Maar wat is dat nu eigenlijk? Lees er hier alles over.

Er wordt veel gesproken over een interne-waarden-campagne. Maar wat is dat nu eigenlijk? Lees er hier alles over.

Read more

STRATEGY

Het resultaat van een positionering

Een correcte en unieke positionering levert resultaten op. Welke dat precies zijn, leest u hier.

Read more

What about storytelling?

STRATEGY

STRATEGY

What about storytelling?

Storytelling wordt niet alleen gebruikt in films. Ook uw bedrijf heeft een verhaal. 

Storytelling wordt niet alleen gebruikt in films. Ook uw bedrijf heeft een verhaal. 

Read more

STRATEGY

Verdwijnt de grens tussen interne en externe waarden?

Intern versus extern, producten versus diensten... Waar ligt de grens en waar verdwijnt ze?

Read more

Help, ik zoek nieuw personeel...

STRATEGY

STRATEGY

Help, ik zoek nieuw personeel...

Met uitstekende kernwaarden zorgt u ervoor dat uw onderneming aantrekkelijk is. Lees verder als u nieuw personeel wil aanwerven.

Met uitstekende kernwaarden zorgt u ervoor dat uw onderneming aantrekkelijk is. Lees verder als u nieuw personeel wil aanwerven.

Read more

CAMPAIGN

Wat is een positioneringsworkshop?

Een positioneringsoefening zorgt voor een uniek DNA van je bedrijf. Hoe onderscheidt u zich van alle concurrenten? Lees er meer over in dit artikel.

Read more

Wat is een content strategie?

STRATEGY

STRATEGY

Wat is een content strategie?

Content strategie… Een term dat veel ondernemers afschrikt. Maar eng is het helemaal niet! Lees meer.

Content strategie… Een term dat veel ondernemers afschrikt. Maar eng is het helemaal niet! Lees meer.

Read more

STRATEGY

Hoe content creëren?

Content creëren loopt niet altijd van een leien dak. Met deze vier manieren creëert u snel én gemakkelijk veel content. Lees meer.

Read more

Content heeft een doel

STRATEGY

STRATEGY

Content heeft een doel

Staat u, net als wij, voldoende stil bij het doeltype van uw gedeelde bericht? Lees alle 6 de doeltypes in dit artikel.

Staat u, net als wij, voldoende stil bij het doeltype van uw gedeelde bericht? Lees alle 6 de doeltypes in dit artikel.

Read more

STRATEGY

Het belang van interne waarden bij een groeispurt

Weten uw werknemers niet waarvoor uw onderneming staat? Schrijf de interne waarden, die al jarenlang in uw hoofd zitten, op en werk samen aan een groeiend bedrijf.

Read more

Wanneer zijn interne waarden belangrijk?

STRATEGY

STRATEGY

Wanneer zijn interne waarden belangrijk?

In de volgende 4 situaties zijn interne waarden echt belangrijk. Bevindt uw onderneming zich in één van deze 4 situaties? Neem dan contact op en wij begeleiden u op juiste wijze. 

In de volgende 4 situaties zijn interne waarden echt belangrijk. Bevindt uw onderneming zich in één van deze 4 situaties? Neem dan contact op en wij begeleiden u op juiste wijze. 

Read more

STRATEGY

4 tips om jouw positionering te bepalen

Wat is uw unieke positionering? Wij helpen u verder aan de hand van deze 4 tips.

Read more

Content kanalen

STRATEGY

STRATEGY

Content kanalen

Social media is niet het enige kanaal om content te delen. Ontdek welke on- en offline kanalen er nog kunnen gebruikt worden.

Social media is niet het enige kanaal om content te delen. Ontdek welke on- en offline kanalen er nog kunnen gebruikt worden.

CONTACT

bel ons 0497 55 15 09 of 051 80 77 90

mail ons tina@proudmary.be

Of kom langs

Je kan Proud Mary vinden in de Sint Petrus en Paulusstraat 61. Sla je afrit 7 Haven af, dan neem je de Mandellaan, rij je de spoorweg over richting Rumbeke en kom je erop uit. Heb je afrit 6 genomen, Roeselare-Rumbeke dan rij je via de N36, de Oekensestraat in, langs de markt van Rumbeke de Sint Petrus en Paulusstraat in. Wij zitten op de hoek.

Sint Petrus en Paulusstraat 61
8800 Roeselare

Facturatiegegevens

bvba Admiraal - Proud Mary - Sint Petrus en Paulusstraat 61 - 8800 Roeselare
BE 0838.936.766 - IBAN BE 89 00 16 5020 1685 - BIC GEBA BE BB

Sluiten