Wil jij met je organisatie of onderneming je interne waarden vastleggen? Test gratis onze toolbox en wees ons klankbord!
Wil jij met je organisatie of onderneming je interne waarden vastleggen? Test gratis onze toolbox en wees ons klankbord!
Met de veranderende behoeftes moet ook je content mee veranderen. Hou alvast 5 C's voor ogen: communiceren, context, care, crisispersona & customer journey.
De reputatie van jouw bedrijf is niet iets wat eenmalig en meteen gekend is. Daaraan moet gebouwd worden, samen met je werknemers.
Na een fusie zijn interne waarden belangrijk. Twee werelden met hun eigen waarden worden één. Lees ons artikel en leer bij waarom interne waarden echt belang hebben.
Met de volgende woorden 'wolf, grootmoeder, meisje en rood jasje' weet u meteen over wat ik spreek. Maar, welke unieke woorden kenmerken uw bedrijf?
Content creëren loopt niet altijd van een leien dak. Met deze vier manieren creëert u snel én gemakkelijk veel content. Lees meer.
Elke klant doorloopt de stappen van de sales funnel. Lees alles over de wat en hoe in dit artikel.
Weet u hoeveel contenttypes er bestaan? Lees verder en ontdek hoeveel er verschillende types u écht kan gebruiken.
Analyseer je (potentiële) klanten, personeel, leveranciers... Jan van de krantenwinkel om de hoek. Sofie van firma X. Het zijn allemaal persona waarmee je rekening moet houden bij deze stap. Een denkoefening die we graag met jullie doen.
Content marketing heeft de laatste jaren haar rol geclaimd in de online wereld. Iedereen is er nu wel van overtuigd dat je zonder goede content niet meer opgemerkt wordt. Maar elke content marketeer worstelt wel met twee demonen: inspiratie en discipline.
Storytelling wordt niet alleen gebruikt in films. Ook uw bedrijf heeft een verhaal.
Met uitstekende kernwaarden zorgt u ervoor dat uw onderneming aantrekkelijk is. Lees verder als u nieuw personeel wil aanwerven.
Een positioneringsoefening zorgt voor een uniek DNA van je bedrijf. Hoe onderscheidt u zich van alle concurrenten? Lees er meer over in dit artikel.
Voor u berichten kan delen moet deze een doel hebben. Wat is het meest belangrijk? Lees meer.
Weten uw werknemers niet waarvoor uw onderneming staat? Schrijf de interne waarden, die al jarenlang in uw hoofd zitten, op en werk samen aan een groeiend bedrijf.
Wat is uw unieke positionering? Wij helpen u verder aan de hand van deze 4 tips.
Je kan Proud Mary vinden in de Sint Petrus en Paulusstraat 61. Sla je afrit 7 Haven af, dan neem je de Mandellaan, rij je de spoorweg over richting Rumbeke en kom je erop uit. Heb je afrit 6 genomen, Roeselare-Rumbeke dan rij je via de N36, de Oekensestraat in, langs de markt van Rumbeke de Sint Petrus en Paulusstraat in. Wij zitten op de hoek.
Sint Petrus en Paulusstraat 61
8800 Roeselare
bvba Admiraal - Proud Mary - Sint Petrus en Paulusstraat 61 - 8800 Roeselare
BE 0838.936.766 - IBAN BE 89 00 16 5020 1685 - BIC GEBA BE BB