Menu

Brand wheel?

Om een merk te lanceren of uit te bouwen, moet je rekening houden met 5 essentiële onderdelen die elkaar beïnvloeden én versterken. Deze geven we visueel weer in het brand wheel. Om het brand wheel of 'merkwiel' soepel te laten draaien, moeten alle onderdelen perfect afgestemd zijn op elkaar. Als je over 1 onderdeel niet hebt nagedacht, kan het al snel stroef lopen of al dan niet volledig verkeerd. Daarom gaan we in een branding traject samen met jou alle essentiële onderdelen bepalen.

Je merkidentiteit bepalen van A tot Z

Een stevig fundament

In eerste instantie leggen we het fundament. Missie, visie en waarden. Zowel interne waarden als de onmisbare positioneringswaarden.

Een heldere identiteit

Wanneer het fundament stevig is, dan pas kunnen we overgaan tot de brand identity. Velen starten met deze stap en ontdekken al snel dat ze beslissingen hebben genomen zonder argumentatie of fundering. Vroeg of laat voel je dat.

Een afgebakend publiek

In de volgende stap brengen we de brand lovers in kaart. Wie zijn de klanten of potentiële klanten? Wat zijn hun verlangens of hun frustraties? En wat zijn de mogelijke touchpoints met deze mensen? Wat is de weg van die persoon gaande van eerste contact tot effectieve aankoop? Wat is de klantenreis of customer journey?

Een coherent verhaal

Wanneer je weet wie je klant is en in welke boodschap hij interesse heeft, kan je de vooropgestelde positionering vertalen in een creatief idee en zo een campagne opzetten. Passend bij de campagne creëren we dan alle print en digitale toepassingen. Zodat je verhaal coherent en consequent verteld wordt. 

Een duidelijke strategie

Een strategie maakt dat je weet hoe je alles zal aanpakken. Dat je niet met losse flodders schiet. Dat je resultaatgericht communiceert en bijstuurt waar nodig. En vooral ook dat al je medewerkers ook weten waar jij naartoe gaat met je onderneming.

Rollin' rollin'

Eenmaal alle stappen zijn ingevuld, kan je verder. Dan draait je onderneming. Dan komen resultaten binnen. Maar er kan altijd een steentje in de weg van je wiel liggen. Dan moet je bijsturen, afremmen en dan weer gas geven. Een feilloos brand wheel verzekert je een ideale startpositie, maar uiteraard is het de kapitein en zijn crew die het schip sturen. Maar met kennis van zaken (een kaart en een kompas) is het makkelijker om op je bestemming te geraken. Succes! 

Need some help?

Hey, we zijn niet voor niets een trots communicatiebureau. Wij helpen jou graag groeien en sturen in de juiste richting. Heb je ondersteuning nodig? Twijfel dan, geef ons een seintje.

CONTACT

bel ons 0497 55 15 09 of 051 80 77 90

mail ons tina@proudmary.be

Of kom langs

Je kan Proud Mary vinden in de Sint Petrus en Paulusstraat 61. Sla je afrit 7 Haven af, dan neem je de Mandellaan, rij je de spoorweg over richting Rumbeke en kom je erop uit. Heb je afrit 6 genomen, Roeselare-Rumbeke dan rij je via de N36, de Oekensestraat in, langs de markt van Rumbeke de Sint Petrus en Paulusstraat in. Wij zitten op de hoek.

Sint Petrus en Paulusstraat 61
8800 Roeselare

Facturatiegegevens

bvba Admiraal - Proud Mary - Sint Petrus en Paulusstraat 61 - 8800 Roeselare
BE 0838.936.766 - IBAN BE 89 00 16 5020 1685 - BIC GEBA BE BB

Sluiten